یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد:

تهیه کننده فیلمهای ارزشی و اجتماعی، در انتظار تامین بودجه برای ساخت یک فیلم و دو سریال /قهرمانی: همه وعده می دهند!

محمد قهرمانی*

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما صبح امروز 11 خرداد ماه گفت: فیلم «کانادا درای» به کارگردانی داوود مرادیان و سریال «جام شوکران» و انیمیشن «معجزه صحرا» به محض تامین بودجه کلید خواهند خورد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: چند کار در ژانر های مختلف آماده ساخت داریم اما متاسفانه بودجه برای ساخت این کارها  نیست.

وی گفت: با هر ارگانی که برای ساخت این آثار وارد مذاکره می شویم می گویند خوب است بسازید اما فعلا ما بودجه برای ساخت این کارها نداریم و یا وعده می دهند.

مدیر عامل سابق موسسه شهید آوینی گفت: چند وقت است که برای مذاکره با محمد رضا جعفری جلوه در رابطه با ساخت آن ها درخواست قرار ملاقات داشتم اما هنوز این دیدار میسر نشده است

تهیه کننده «شکارچی شنبه» یادآور شد: فیلم سینمایی «کانادا درای» را به کارگردانی داوود مرادیان که به آثار مخرب سایت های مستهجن می پردازد به شورای پروانه ساخت ارسال کرده ایم، اما به دلیلی اینکه این فیلم کار اولی بود قرار است اواخر خرداد ماه مورد بررسی قرار گیرد تا مجوز ساخت آن صادر شود.

تهیه کننده «گیرنده» اظهار داشت: ما خیلی عجله برای ساخت این کار نداریم و چون موضوع فیلمنامه حساس است، من فیلمنامه را به افرادی چون علیرضا سربخش، حسن عباسی، حجج الاسلام پناهیان و طائب ارسال کرده ام تا نظر بدهند و هر چقدر روی فیلمنامه تغییرات صورت گیرد، با جمع آوری این نظرات به اثر بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

تهیه کننده «خاک و آتش» یادآور شد: برای تلویزیون سریال «جام شوکران» را آماده ساخت داریم، آنرا به معاونت سیما ارائه کردیم که متأسفانه در مسیر رفت و برگشت به طرح و برنامه سیما فیلم نامه مفقود شده است!

تهیه کننده «فرشتگان قصاب» یادآور شد: تحقیق و نگارش سریال انیمیشن به نام «معجزه صحرا» به پایان رسیده و در مرکز انیمیشن صبا مصوب شده است و منتظر تامین بودجه برای این کار هستیم. این انیمیشن در ۵۲ قسمت به محض تامین بودجه ساخته خواهد شد.

قهرمانی تصریح کرد: طرح فیلم نامه «فرشتگان قصاب ۲ » نیز آماده شده است که به محض مشخص شدن سرمایه گذار فیلم نامه آن توسط آقای سلیمی نگارش و ارائه خواهد شد.

وی در پایان این گفت وگو بر ضرورت پرداختن به موضوعاتی مانند: جنگ پهبادها ، شهدای هسته ای و جبهه مقاومت در سوریه و لبنان اشاره کرد و افزود: در این خصوص نیز با فرمانده هان سپاه وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم این موضوعات که در حوزه جنگ نرم محسوب می شوند نیز به تولید برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.