یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

سجادی حسینی در گفتگو با سینماپرس:

«ضد نور» به صداگذاری رسید/ فیلم پرویز پرستویی در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد

فیلم سینمایی ضد نور*

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «ضد نور» توسط محمد کشفی در حال صداگذاری است و «شب بیرون» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی نیز به محض کسب پروانه نمایش در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

بنابراین گزارش، این کارگردان  سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ضد نور» اظهار داشت: صداگذاری این فیلم در استودیو بهمن توسط محمد کشفی در حال انجام است و همزمان فرهاد اسعدیان نیز مشغول ساخت موسیقی این فیلم است.

وی گفت: به زودی قرار است نام این فیلم نیز تغییر کند.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب ، محمدرضا فتحی و هومن سیدی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار،  کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس،  مهرداد میرکیانی: طراح گریم،  آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین،  ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز،  مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،   نوید سجادی حسینی: عکاس، و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار اشاره کرد.

وی در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «شب بیرون» نیز گفت: این فیلم در شرف کسب پروانه نمایش سینمایی است، قرار است شورای سه نفره این هفته این فیلم را مورد بازبینی قرار دهند،  ما پس از کسب پروانه نمایش این فیلم را در گروه هنر و تجربه اکران خواهیم کرد.

سجادی حسینی گفت: به هر حال «شب بیرون» فیلمی است که دوست ندارم در قاب تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی نمایش داده شود و این فیلم یک اثر هنری است که برای پخش در سینماها آماده شده است ، ما حرکت جشنواره ای این فیلم را هم آغاز کرده ایم و ارسال این فیلم در چند جشنواره آسیایی و اروپایی را پیگیری خواهیم کرد.

در فیلم سینمایی «شب بیرون»، پرویز پرستویی در مقام تهیه کننده حضور دارد.سهیلا گلستانی، حسام محمودی، هوتن شکیبا، باران کوثری و هومن سیدی در فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.