دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

به محض دریافت پروانه ساخت

«چهل و چهار» ناصر پویش آبان ماه در تبریز کلید می خورد

ناصر پویش*

سینماپرس: ناصر پویش کارگردان سینما صبح امروز گفت: قرار است فیلم سینمایی «چهل و چهار» را به محض اخذ پروانه ساخت آبان ماه در تبریز جلوی دوربین ببریم.

بنا براین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: فیلم «چهل و چهار» را در دست ساخت دارم، این فیلم هنوز موفق به کسب پروانه ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشده است و قرار است به محض اخذ پروانه ساخت ، پیش تولید این فیلم شهریور ماه انجام شود.

پویش در مورد لوکیشن فیلم سینمایی «چهل و چهار» نیز گفت: ۹۸ درصد فیلم ما در شهر تبریز فیلمبرداری خواهد شد و ما برای فیلمبرداری این فیلم فصل زمستان و برف را نیازمندیم و اگر مراحل فنی این فیلم آماده شود، فیلم را به جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.

وی در مورد بازیگران «چهل و چهار» نیز گفت: حضور دو تن از بازیگران مطرح سینمای ایران در این فیلم  قطعی شده است اما اجازه بدهید تا پروانه ساخت فیلم صادر نشده از ذکر اسامی آن ها بپرهیزم.

این کارگردان در مورد فیلم «شبیه شیدایی» نیز گفت: فیلم آخرین مرحله فنی خود را طی می کند. موسیقی فیلم توسط مجید درخشانی در حال ساخته شدن است و همزمان صداگذاری کار نیز در حال انجام است .

وی خاطرنشان کرد: مراحل فنی فیلم بیست روز دیگر تمام می شود و  قرار است یک اکران خصوصی برای اهالی رسانه و منتقدان داشته باشیم.

داستان فیلم درباره شخصی به نام «نوشین» است که برای رهایی از بحران‌های روحی و عاطفی‌اش به اصرار شوهرش «پیمان» به تهران می‌آید تا در کارگاه نقاشی استاد سابقش «گیسو» که برگزار می‌شود شرکت کند؛ اما با دیدن دخترخاله‌اش «شیدا» در کلاس درگیر چالش‌های جدیدی می‌شود...

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.