دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

در پی در گذشت دکتر حسینی راد

گودرزی: «حسینی راد» مدافع هنر دینی و ارزشی بود/ شخصیت اخلاقی بر درجات علمی ایشان غلبه داشت

مرتضی گودرزی دیباج

سینماپرس: مرتضی گودرزی دیباج همزمان با درگذشت ناگهانی دکتر عبدالمجید حسینی راد استاد و پژوهشگر هنرهای تجسمی گفت: ایشان انسان بسیار فروتن و دینمداری بود و به اعتقاد من شخصیت اخلاقی مرحوم عبدالمجید حسینی راد بر درجات علمی ایشان غلبه داشت.

دکتر مرتضی گودرزی دیباج  مدرس دانشگاه ، محقق هنری و نقاش در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس همچنین اظهار داشت: ایشان از هنرمندانی ارزنده و خوب عرصه حوزه تجسمی به شمار می رفتند  که در حوزه هنری با ما همکاری خوبی در زمینه انتشار مجلات، نگارش و پژوهش هایی گوناگون داشتند و در زمینه نقاشی نیز آثاری متفاوتی را خلق کردند.

این پژوهشگر یادآور شد: ایشان انسانی بسیار فروتن، دلسوز، آرام ، متین، باوقار و مدافع هنر ارزشی انقلاب بودند و همواره دینمداری را در دستور کار خود قرار داده بودند .

گودرزی دیباج تصریح کرد: به اعتقاد بنده ایشان از هنرمندان معصوم و اخلاقی این جامعه به شمار می روند و فقدان ایشان ضایع بزرگی برای هنر معاصر کشور خواهد بود.

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: امیدواریم فقدان  ایشان را هنرمندان جوان و دانشجویان ایشان پر کنند تا ادامه مثبت حضور و کار ایشان را باز هم داشته باشیم و جای ایشان را دانش پژوهان در زمینه تدریس و خلق آثار شاخص پر کنند.  

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.