جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

سید محسن وزیری خبر داد:

مذاکره با لولایی و اویسی برای بازی در «خانه کنار دریا»

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما صبح امروز از مذاکره با حمید لولایی و فتحعلی اویسی برای بازی در فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» خبر داد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود گفت: آرش معیریان سفری دو ماهه به کانادا داشت و ما نتوانستیم فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» را کلید بزنیم.

وی گفت: ایشان به تهران برگشته اند و قرار است ابتدا فیلم سینمایی «شانس، عشق، تصادف» را به تهیه کنندگی حسین فرحبخش جلوی دوربین ببرد و بعد از آن طی توافق صورت گرفته در اواخر ماه مبارک رمضان «خانه کنار دریا» را در شمال کشور جلوی دوربین ببریم.

تهیه کننده «شیر و عسل» یادآور شد: فیلمبرداری «خانه کنار دریا» بیست روز به طول می انجامد و ما بارها پیش تولید این کار را انجام داده ایم و عجله ای هم برای ساخت آن نداریم چون در حال حاضر سینما برای ما نیست، ما دغدغه اکران داریم و همواره اکران سینما در انحصار یک عده خاصی است.

تهیه کننده «ساعت شلوغی» خاطرنشان کرد:  فیلم سینمایی «کالسکه» را به کارگردانی آرش معیریان ساختیم، تمام مراحل فنی فیلم انجام شد ،حالا که می خواهیم این فیلم را اکران کنیم و پخش کننده هم داریم اما اکران ها پر است و ما مدام در حال رایزنی برای اکران این فیلم هستیم اما تصمیمات در حوزه اکران به حق نیست و حق برخی از فیلمسازان در این میان ضایع می شود.

وی افزود: ما  تلاش می کنیم تا بتوانیم «کالسکه» را در اکران دوم یا سوم عید فطر به روی پرده ببریم.

بنابراین گزارش، «خانه کنار دریا» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاقی مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است. سارا منجزی، دانیال عبادی، بهنوش بختیاری و مهران رجبی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«سید محسن وزیری» در شهر قم به دنیا آمد. وزیری تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» را در کارنامه خود دارد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.