دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

در صورت دریافت پروانه ساخت

عباس مرادیان «مانکن ها» را شهریور جلوی دوربین می‌برد

عباس مرادیان*

سینماپرس: عباس مرادیان کارگردان سینما از کلید زدن فیلم تازه اش به نام «مانکن ها» در شهریور ماه و آماده سازی برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: درخواست پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «مانکن ها» را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده ایم و به محض صدور پروانه ساخت این فیلم را جلوی دوربین می بریم.

وی در مورد ژانر این فیلم گفت: «مانکن ها» فیلمی در ژانر اجتماعی است و قطعا این فیلم را به جشنواره فیلم فجر می رسانیم.

این کارگردان یادآور شد: تهيه کنندگی اين فيلم به طور مشترک برعهده بنده و اميد نگارش است . «مانکن ها» داستان زندگی مردی را روايت می کند که می خواهد در يکی از انتخابات شوراها شرکت کند و برای اين منظور نياز به اسپانسر دارد. در همين حال اسپانسر او فردی می شود که در وارد کردن لباس های خارجی و مدهای روز دست دارد. همين مسئله باعث می شود که دختر کانديدای داستان، درگير مسئله مد شده و... .

وی گفت: نویسندگی این فیلم را خود بر عهده دارم و پس از ساخت فیلم های کمدی متعدد، دوست دارم کارهای جدی را هم تجربه کنم.

مرادیان با اشاره به اینکه «مانکن ها» مضمونی جسارت آمیز دارد خاطرنشان ساخت: این فیلم با سرمایه شخصی مقابل دوربین خواهد رفت و  کل فیلم قرار است در تهران فیلمبرداری شود، همچنین۶۰ جلسه برای فیلمبرداری این کار در نظر گرفته ایم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.