دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

ساسان سالور در گفت وگو با سینماپرس:

تلاش برای نمایش عمومی «تمشک» در اکران دوم عید فطر

تمشک

سینماپرس: ساسان سالور تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: پروانه نمایش فیلم سینمایی«تمشک» دیروز صادر شد و تمام تلاشمان را می کنیم تا در اکران دوم عید فطر این فیلم را به نمایش عمومی دربیاوریم.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده  در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تمشک» ساخته سامان سالور اظهار داشت: پخش فیلم سینمایی «تمشک» بر عهده یکتا فیلم به مدیریت حسن توکلی نیا است. 

سالور در مورد اینکه ابتدا فیلمیران پخش این فیلم را عهده داشت توضیح داد: بر اساس قوانین پخش، هر شرکتی در طول سال می تواند تنها ۸ فیلم اکران کند که ۸ فیلم شرکت فیلمیران پر شده بود، یکی و دو اثر در آستانه انصراف بودند و ما هم چون تصمیم داشتیم فیلممان را در فصل خوبی اکران کنیم، پخش آن را به یکتافیلم سپردیم.

وی در مورد تغییرات «تمشک» نسبت به نسخه جشنواره گفت: بخش هایی از این فیلم بعد از نمایش جشنواره ای با همان مضمون اما با تصاویر جدید فیلمبرداری و دقایقی اندکی از فیلم و سکانس ابتدا و انتهای هم با توجه به بازخوردهای جشنواره کوتاه شده است تا فیلم ریتم بهتری پیدا کند.

وی گفت: این فیلم هم  مخاطب عام دارد هم می تواند بین اقشار دانشجو، فرهنگی و سینماروی حرفه ای طرفداران خود را پیدا کند.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «تمشک» قصه حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته‌اند از راه اجارهٔ رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می‌خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می‌افتد سبب می‌شود آنها به شناخت تازه‌ای از خود و پیرامون شان برسند…

نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، سمیرا حسن پور، بیژن افشار و محمود نظرعلیان در این فیلم به ایفای نفش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.