سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

روابط عمومی سازمان سینمایی گزارش داد

استقبال از فیلم های ایرانی در جشنواره سنگاپور/ «جدایی نادر از سیمین» در جنوب شرقی آسیا هم درخشید

فیلم جدایی نادر از سیمین -عکاس حبیب مجیدی

سینماپرس: نخستین جشنواره فیلم های ایرانی در سنگاپور پنجشنبه ،۲۹ خرداد-با حضور «حلیمه یعقوب» رییس مجلس این کشور گشایش یافت و طی ۴ روزهشت فیلم ایرانی در این جشنواره به نمایش درآمد.

بنابراین گزارش،به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، استقبال فوق العاده ای از پخش آثار سینمای ایران در این جشنواره شکل گرفت به طوری که آمار بلیط های فروخته شده نشان از استقبال ۹۰ درصدی از این جشنواره داشتند.

بیشترین استقبال نیز در این جشنواره از فیلم «جدایی نادر از سیمین» شکل گرفت که برای اولین بار در یک جشنواره فیلم در سنگاپور، تقریبأ تمامی صندلی های سالن ۱۳۲۰ نفره جشنواره به اشغال تماشاگران در آمد.

بر اساس این گزارش ، «حس پنهان» ، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه »، « زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ، «من همسرش هستم»، «خوابم می آد» ، «اینجا بدون من» و «جدایی نادر از سیمین» عناوین فیلم هایی هستند که در جشنواره فیلمهای ایرانی سنگاپور نمایش داده شدند .

جشنواره فیلم های ایرانی در سنگاپور به همت امور بین الملل سازمان سینمایی، سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز سینمایی کشور سنگاپور و در راستای برنامه ریزی های انجام شده و بررسی فنی سینماهای این کشور ، از ۲۹ خرداد تا سوم تیر۹۳ در سنگاپور بر گزار گردید .

گفتنی است رییس انجمن سینمای سنگاپور پیش از این اعلام کرده بود در صورت استقبال از جشنواره فیلم های ایرانی، این رویداد فرهنگی به صورت دایمی در سنگاپور برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.