سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

به نقل از روح الله برادری تهیه کننده فیلم

«خانه ای کنار ابرها» قبل از اکران مهرماه مهمان جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان خواهد بود

خانه کنار ابرها

سینماپرس: روح الله برادری تهیه کننده سینما پس از صدور پروانه نمایش «خانه ای کنار ابرها» از نمایش این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان و اکران در مهر ماه خبر داد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما پس از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» در مورد تمهیدات اکران این فیلم گفت: پخش فیلم بر عهده حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است و قرار است این فیلم در هفته اول مهرماه در گروه سینمایی استقلال به اکران عمومی درآید.

برادری  در مورد تغییرات فیلم نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر تغییری نداشته است و فقط یک گفتار نیم دقیقه ای به سکانس پایانی فیلم اضافه شده است.

این تهیه کننده سینما گفت: در حال رایزنی برای ساخت آنونس و پوستر فیلم هستیم که در هفته  آینده انجام خواهد شد.

«خانه‌ای کنار ابرها» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری محصول سال ۱۳۹۲ است که در آن هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد، جایی که دو دوست برای رسیدن به هدفی با یکدیگر همراه می‌شوند.

عوامل کار عبارتند از:

نویسنده: سید جلال دهقانی اشکذری / دستیار اول و برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور / مدیرتولید: محمود محمد طائمه / طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی / طراح گریم: کامران خلج / مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده / تدوین: بهمن داداشی.

سید جلال دهقانی اشکذری برای این فیلم دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.