شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

رویا شریف خبر داد

«یک جرعه بیشتر» در صورت حمایت فارابی تولید و به جشنواره کودک می رود

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: فیلمنامه ای با نام «یک جرعه بیشتر» را در ژانر کودک در دست داریم و این فیلم در صورت حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید و به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان می رود.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: فیلمی به نام «در مدت معلوم» را در سکوت خبری پش از عید نوروز شروع کردیم ، فیلمبرداری این فیلم با بازی هومن سیدی و وحید امیر خانی به اتمام رسیده است و در اولین زمان ممکن مراحل فنی این فیلم انجام می شود.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» تصریح کرد: قرار است اواخر تابستان فیلم سینمایی «موج کوتاه، ردیف ۴۴۴» را به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین ببریم.

وی گفت: نویسندگی این فیلم بر عهده احمد کیا است و قرار است این فیلم با حضور حامد بهداد و  یک بازیگر ترکیه در جزیره قشم جلوی دوربین برود.

شریف در مورد فیلمنامه «یک جرعه بیشتر» توضیح داد: کارگردان فیلم مشخص نیست اما برای هر چه بهتر شدن فیلمنامه با محمد هادی کریمی به توافقات اولیه رسیده ایم که هنوز کاملاً نهایی نشده است.

وی در مورد خلاصه داستان کار گفت: «یک جرعه بیشتر» فیلمی است که به معضلات و مشکلات کودکان می پردازد.

برپایه این گزارش، رویا شریف که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» و «بهشت اینجاست» را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به تهیه کنندگی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.