دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

سریالی با چاشنی طنز برای شبکه سه

«دردسرهای عظیم» برزو نیک نژاد دو ماه دیگر به اتمام می رسد

دردسرهای عظیم- برزو نیک نژاد

سینماپرس: برزو نیک نژاد کارگردان سینما صبح امروز گفت: تا کنون ده قسمت از سریال «درد سرهای عظیم» را فیلمبرداری کرده ایم و ساخت این سریال دو ماه دیگر به اتمام می رسد.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیرش گفت: بعد از اتمام نوشتن سریال «روزهای بد به در» به کارگردانی سعید آقاخانی که در نوروز ۹۳ از شبکه سوم سیما پخش شد ،تصمیم بر این شد سریالی را با نام موقت «دردسرهای عظیم» که قطعا نام آن تغییر خواهد کرد را در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای شبکه سه به تهیه کنندگی مهران مهران و ایرج محمدی بسازیم. 

نیک نژاد تصریح کرد: کارگردانی این کار بر عهده من است و نویسندگی این سریال را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی بر عهده دارند.

وی گفت: لوکیشن های سریال  ما در اطراف تهران است و حدود چهار ماه برای ساخت این سریال زمان نیاز داریم.

نیک نژاد به بازیگران این سریال اشاره کرد و افزود: مهدی هاشمی، جواد عزتی، پرستوگلستانی، مهران رجبی، مریم سعادت، زهره صبور فکور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی و اشکان اشتیاق در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران تولید این سریال عبارتند از:مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امید پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی و حامد مختاری، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، منشی صحنه: محمدحسین گل فشان، مدیر تولید: شاهپور دلدار، مدیر تدارکات: مهدی رجبیو

وی در مورد زمان پخش این سریال گفت: این سریال به هیچ وجه مناسبتی نیست و من در این سریال بازی ندارم ، «دردسرهای عظیم» یک کار اجتماعی با چاشنی طنز است.

نیک نژاد گفت: به طور موازی با ساخت این سریال درگیر پیش تولید دومین فیلم بلند سینمایی ام هستم اما چون هنوز برای صدور پروانه ساخت اقدام نکرده ام نمی توانم نام این فیلم را فاش کنم، اما به هر حال سعی می کنم این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

وی در مورد اکران «ناخواسته» نیز گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم قرار است این فیلم مهر ماه اکران شود.

در خلاصه داستان «ناخواسته» آمده است: هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می‌کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می‌خورد، با همین ناخواسته‌ها.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.