چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

با اخذ پروانه ساخت

ملاقلی پور « قندون جهیزیه» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می کند

علی ملاقلی پور

سینماپرس: علی ملاقلی پور کارگردان سینما گفت: «قندون جهیزیه» یک کار اجتماعی با پس زمینه طنز است که برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

 وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس پس از اخذ پروانه ساخت فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به تهیه کنندگی سعید سعدی اظهار داشت: با دریافت پروانه ساخت هنوز در ابتدای راه هستیم و قرار است با تک تک عوامل برای ساخت این فیلم وارد مذاکره شویم.

ملاقلی پور تصریح کرد: نویسندگی فیلمنامه بر عهده خود من بوده و در ابتدا نام فیلم «قندون جهیزیه من کجاست» بود که به «قندون جهیزیه» تغییر نام داد.

وی گفت:  پیش تولید رسمی این فیلم یک ماه به طول بی انجامد و اواخر مرداد ماه قرار است این فیلم را جلوی دوربین ببریم

فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر دوره سی و سوم آماده کنیم.

وی  در ادامه در مورد ژانر فیلم و لوکیشن ها گفت: «قندون جهیزیه» یک کار اجتماعی با ته مایه های طنز است و لوکیشن های آن اکثرا در تهران است.

علی ملاقلی پور در پایان این گفت وگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه ای مستاجر بوده و  موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه او با عدم توانایی مالی مواجه است و ...

بنابراین گزارش، «علی ملاقلی پور» پیش از این سابقه دستیاری کارگردانانی نظیر زنده یاد رسول ملاقلی پور و بهرام توکلی را دارد و هچنین با ساخت آثار مستند و فیلم‌های کوتاه در حیطه فیلمسازی فعالیت داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.