شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

جواد نوروز بیگی تشریح کرد:

«اعترافات یک ذهن خطرناک» هومن سیدی، عواقب وحشتناک اعتیاد را در جامعه به تصویر می‌کشد

جواد نوروز بیگی*

سینما پرس: جواد نوروز بیگی که معمولا از همکاری با کارگردانان جوان استقبال می کند در گفتگو با سینما پرس درباره حال و هوای فیلم جدید همون سیدی با عنوان "اعترافات یک ذهن خطرناک" گفت : « داستان فیلم درباره معضل مواد مخدر و یک شخصیت معتاد است و اینکه این بلا تا چه حد می تواند عواقب وحشتناک برای افراد داشته باشد.»

وی در همین زمینه ادامه داد:«این موضوع در قالب قصه ای جذاب در فیلم روایت می شود و امیدوارم تاثیر مثبت بر جامعه داشته باشد.»

نوروز بیگی درباره علت انتخاب فیلمنامه فیلم «اعترافات یک ذهن خطرناک» برای تهیه گفت:« موضوع اعتیاد معضل تمام جوامع است. در ایران و سایر کشورها این موضوع خانواده ها و جوانان را درگیر خود کرده و خسارات وحشتناکی بر بدنه جوامع وارد می کند. من نیز دوست داشتم در جهت رفع این مشکل و آموزش به جوانان درباره خطرات اعتیاد سهمی داشته باشم.»

«تهیه کننده فیلم "ملبورن»درباره روند تولید فیلم جدید هومن سیدی گفت :« فیلم هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و بزودی  به اتمام خواهد رسید . همچنین تدوین فیلم به شکل همزمان آغاز شده است.»

تهیه کننده پر کار سینما و تلویزیون در پایان از همکاری با هومن سیدی ابراز خرسندی کرد و گفت :«کار کردن با این کارگردان پرانگیزه عالی بود. هومن سیدی کارگردانی جوان  است اما کار خود را خیلی خوب بلد است و کار ایشان در این فیلم فوق تصور من بود.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.