سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

در گفتوگو با سینماپرس عنوان شد:

«رویا شریف» در انتظار حمایت بنیاد فارابی برای ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع کودک

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: ما شاگرد ممتاز جشنواره فیلم کودک سال گذشته بودیم و انتظار داریم فارابی یکی از طرح هایمان را تامین کند تا در زمان بسیار کوتاه یک فیلم با کیفیت برای این جشنواره بسازیم.

این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: چند طرح مختلف در ژانر سینمای کودک  و نوجوان به بنیاد سینمایی فارابی برای مشارکت ارائه داده ایم و همچنان منتظر پاسخ  آن ها هستیم تا بتوانیم یکی از این پروژه ها را در زمان  محدود تا آغاز این جشنواره با کیفیت بسیار بالا برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان بسازیم.

شریف تصریح کرد: ما سال گذشته با فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» ساخته فرزاد اژدری اکثر جوایز این جشنواره را از آن خود کردیم و این انتظار را داریم تا با دستور آقای ایوبی که گفتند سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی از طرح های مختلف کودک حمایت خواهند کرد، یکی از طرح های ما را هم مورد حمایت قرار دهند.

وی در ادامه افزود: قرار بود فیلم سینمایی «یک جرعه بیشتر» که در زمینه سینمای کودک بود را برای حضور در جشنواره فیلم کودک بسازیم که به کلی این طرح را کنار گذاشتیم و امیدواریم سایر طرح هایمان حالت نهایی به خود بگیرد.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» در مورد سایر فعالیت های خود تصریح کرد: قرار است اواخر تابستان فیلم سینمایی «موج کوتاه، ردیف ۴۴۴» را به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین ببریم.

وی گفت: نویسندگی این فیلم بر عهده احمد کیا است و قرار است این فیلم با حضور حامد بهداد و  یک بازیگر ترکیه در جزیره قشم جلوی دوربین برود.

برپایه این گزارش، رویا شریف که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» و «بهشت اینجاست» را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به تهیه کنندگی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.