سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

به دنبال مجوز ساخت برای یک فیلم اولی

نوروزبیگی: «پاسگاه» موضوعی اجتماعی-انتظامی دارد/ ژرژ هاشم زاده: فیلم تابع یک لوکیشن خاص است

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سیزده 59 در خبرگزاری سینمای ایران

سینما پرس: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما در خصوص فیلم «پاسگاه» که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، گفت: «کارگردان فیلم ژرژ هاشم زاده است و فیلم موضوع اجتماعی -انتظامی دارد. که در اطراف تهران اتفاق می افتد.»

تهیه کننده «پاسگاه» ادامه داد: «بعد از بستن قراردادها، عوامل فیلم از جمله نام بازیگران مشخص می شود.»

آخرین فیلم اکران نشده نوروزبیگی «خرس» نام دارد که همچنان مجوز نمایش عمومی کسب نکرده است. فیلم «طبقه حساس» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی نیز با فروشی نزدیک به ۴ میلیارد تومان، یکی از پرفروش ترین فیلم های سال شده است.

گزارش سینماپرس حاکیست همچنین ژرژ هاشم زاده که در سال ۷۹ در فیلم «آخر بازی» دستیار کارگردان بوده، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان به روز بودن سوژه فیلم، پیرامون لوکیشن ها افزود: «فیلم تابع یک لوکیشن خاصی است که باید به گونه ای در اختیار ما بگذارند. اگر لوکیشن در اختیار ما قرار نگیرد، امکان ساخت آن خیلی سخت می شود چرا که متحمل هزینه زیادی می شویم.»

هاشم زاده که قرار است اولین فیلم خود را کارگردانی کند، ضمن بیان این موضوع که فیلم با توجه به دربر داشتن تم انتظامی، فیلم به سفارش هیچ ارگان خاصی ساخته نمی شود، ادامه داد: «بخش زیادی از بازیگران فیلم را نابازیگران تشکیل می دهند و فقط به ۲ یا ۳ بازیگر نیاز داریم که باید دید کدام بازیگر امکان همکاری با ما را دارند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.