سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

عضو هیات رییسه مجلس خبر داد؛

دسترسی مردم به آرشیو صدا و سیما از طریق خطوط تلفن/ اعمال روش های جدید در جایگزینی برنامه‌های ماهواره‌‌ای

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس

سینماپرس: عضو هیات رییسه مجلس از اعمال روش های جدید در آینده برای دسترسی مردم به آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های صداو سیما به عنوان اقدامات جایگزین ماهواره ها خبرداد.

به گزارش سینماپرس، محمد حسین فرهنگی در گفت و گویی درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره  با بیان اینکه قانون تا تغییر نکرده لازم الاجرا است افزود: جایگزینی برنامه های دیگر توسط صدا و سیما در طول سال های اخیر به خوبی پی گیری شده و روش های جدیدی که نمایندگان هم درجریان آن قرار گرفتند برای جایگزینی ماهواره اعمال خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در آینده نزدیک مردم از طریق خطوط تلفن  به خواسته های خود خواهند رسید .

فرهنگی در تشریح این موضوع گفت: مردم از این طریق  می توانند به تمام فیلم‌ها و آرشیوهای صداو سیما دست پیدا کنند از این رو ارتباطات گسترده تری نسبت به شبکه هایی که داخل پخش می شود و حتی شبکه هایی که قابل دسترس است به وجود آید.

وی افزود: قانون استفاده از ماهواره اشکال ندارد اما به نظرم در کنار قانون باید اقدامات جایگزین مناسب توسعه بیشتری داشته باشد.

این عضو هیات رییسه مجلس درباره ضرورت اصلاح نحوه نظارت مجلس بر صداو سیما گفت: شورای نظارت در قانون تعریف شده و باید به وظایف خود انجام دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.