چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

در گفتگو با خبرنگار ما مطرح شد؛

محسن روزبهانی و مطالعه سه فیلمنامه برای قبول کار/ نیمی از جلوه های ویژه سریال«کیمیا» را انجام داده ایم

محسن روزبهانی مدیر جلوه های ویژه بصری

سینماپرس: محسن روزبهانی طراح جلوه های ویژه سینما صبح امروز از مطالعه فیلمنامه های «سرو زیر آب»، «زمان عاشقی» و «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد.

وی گفت:  آخرین فیلمی که از فعالیت من پخش شد، فیلم سینمایی «معراجی ها» بود و در حال حاضر چهار ماه است که مشغول کار در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار هستم. 

روزبهانی تصریح کرد: نیمی از کار ما در سریال «کیمیا» انجام شده است و منتظریم تا در ماه های آینده بخش های انقلاب این سریال را کار کنیم.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «استرداد» ادامه داد: هم اکنون مشغول کار در «شب های آفتابی» به کارگردانی بهزاد بهزادپور در بوستان ولایت نیز هستم.

روزبهانی در مورد پروژه های آتی خود نیز گفت: چند سناریو به دستم رسیده است و مشغول مطالعه آنها هستم که باید تصمیم بگیریم تا کدام را انجام دهم.

طراح جلوه های ویژه سریال «در چشم باد» گفت: اولین کار پیشنهادی فیلم سینمایی «زمان عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی است که بمباران حلبچه می پردازد.

 طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «روبان قرمز» ادامه داد : پیشنهاد  بعدی پروژه «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر است که این روزها گروه به دنبال سرمایه گذار برای کلید زدن این فیلم هستند.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «۳۳ روز» گفت: همچنین پروژه بعدی «به کودکان شلیک نکنید» به کارگردانی انسیه شاه حسینی است که قرار است با اتمام فیلمنامه به زودی وارد مرحله تولید شود.

رزوبهانی ادامه داد: بعد از این کارها قرار است فیلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» را هم با خداد جلالی کار کنم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انتقال تجربیات خود به نسل بعدی گفت: برای انتقال تجربه های گران بها باید افرادی به صورت دستیار فعالیت کنند،  ما در کلاس درس نمی توانیم این مفاهیم را انتقال دهیم. به هر حال من هشت دستیار جوان دارم اما متاسفانه بر اساس قانون انجمن ، هر مسئول جلوه های ویژه حداکثر باید با  دو دستیار کار کند چون معتقدند  به اصطلاح دست زیاد می شود! با شرایط فعلی افراد کمی می توانند در این حرفه سخت و دشوار پیشرفت کنند.

وی گفت: در هر صورت همواره دوست دارم تجریباتم را در اختیار جوانان قرار دهم تا بتوانیم با همفکری این حرفه که همواره با خطراتی نیز همراه است را روز به روز تقویت کنیم.  

بنابراین گزارش، «محسن روزبهانی» یکی از پرکارترین مسئولان جلوه های ویژه در سینمای ایران است که تا کنون طراح ۲۰ اثر سینمایی بوده و جوایز بسیاری نیز دریافت نموده است. از جمله آثار وی می توان به: «۳۳ روز»، «دوئل»، «روبان قرمز»، «برج مینو» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.