جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

منوچهر مصیری در دوران نقاهت بیماری

کارگردان «دنیا»، اواخر امسال «دنیای حاجی» را می‌سازد

منوچهر مصیری

سینماپرس: منوچهر مصیری کارگردان سینما صبح امروز گفت: به دلیل عمل جراحی که داشتم ساخت فیلمی طنز در مورد معضلات و مشکلات جوانان را به تعویق انداختم و انشالله بهمن یا اسفند ماه این فیلم را جلوی دوربین خواهم برد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: قرار بود اواخر مهر و اوایل آبان ماه فیلم سینمایی با موضوع مشکلات جوانان را جلوی دوربین ببرم. 

کارگردان «ازدواج صورتی» ادامه داد: نام اولیه فیلم «روزگار جوانی، قصه روز پیری» بود که به «دنیای حاجی» تغییر نام داد.

کارگردان «دنیا» در ادامه توضیح داد: ۶ بار بانویسی فیلمنامه انجام شد و پروانه ساخت فیلم با نام موقت «دنیای حاجی» صادر شد؛ قرار بود فیلم را کلید بزنم که بیمار شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. 

مصیری در مورد داستان این فیلم توضیح داد : این فیلم یک طنز اجتماعی یا به زبان دیگر طنز موقعیت است و در این فیلمنامه بیشتر به مشکلات جوانان به خصوص دانشجویانی که به دنبال مسکن هستند به زبان طنز خواهم پرداخت.

کارگردان «ازدواج صورتی» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این کار نیز اظهار داشت: اکثر لوکیشن های فیلم ما در تهران است و حدود  ۵ سکانس هم در اصفهان فیلمبرداری خواهد شد؛ در مجموع حدود ۶۰ تا ۶۵ روز برای فیلمبرداری این فیلم در نظر داریم.

کارگردان «مکافات» در پایان در مورد بازیگران و عوامل  فیلم گفت: هنوز عوامل این فیلم قطعی نشده است اما قرار است در این فیلم از عوامل حرفه ای سینما استفاده کنم.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «ازدواج صورتی»، آخرین ساخته مصیری بود که چند سال از تولید آن می گذرد. این فیلم بهار ۸۴ در سینماهای تهران به نمایش درآمد. زنده یاد خسرو شكیبایی، بهرام رادان، فاطمه گودرزی، سعید پیردوست و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم های سینمایی «ازدواج صورتی»، «دنیا»، «آخرین خون»، «مکافات»، «تشکیلات» و «امشب اشک می ریزیم» در کارنامه کارگردانی منوچهر مصیری به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.