دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

در گفت و گو با سینماپرس عنوان شد؛

تأکید «شیخ طادی» بر تعامل بیشتر مدیر عامل جدید انجمن سینمای دفاع مقدس با فیلمسازان انقلابی

پرویز شیخ طادی

سینماپرس: پرویز شیخ طادی کارگردان سینما در پی انتصاب محمد حسین نیرومند به عنوان مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خواستار ارتباط دو سویه بیشتر مدیر عامل جدید انجمن با سینماگران حوزه انقلاب و دفاع مقدس شد.

این فیلمساز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، ضمن تبریک انتصاب محمد حسین نیرومند گفت: مطمئن هستم که برخی مشکلات  موجود در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قابل حل است و توسط آقای نیرومند به راحتی مرتفع می شود اما برخی مشکلات هم ساختاری هستند و تغییر آنها زمان بر است.

وی افزود: ما ضمن قدردانی از زحمات آقای شرف الدین برای آقای نیرومند آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم اولین اقدام  ایشان برطرف کردن بروکراسی  اداری موجود در انجمن دفاع مقدس باشد و ایشان با فیلمسازان تعامل بیشتتری داشته باشند.

کارگردان فیلم «روزهای زندگی» به صحبت هایش افزود: من آرزو می کنم با انتصاب ایشان روند تولید فیلم ها وخواندن فیلم نامه ها سرعت بیشتری پیدا کند و مراحل اداری امور مربوط به فیلمسازان در این انجمن کوتاهتر شود.

وی ادامه داد: اینکه هر ساله فقط به مناسبت ماه رمضان و ضیافت افطار همدیگر را ببینیم و حرفهایمان را بزنیم خوب نیست؛ لذا می شود  با فواصل بسیار کمتری، جلساتی با سینماگران حوزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار کرد و این جلسات تریبون آزادی برای آنان باشد تا بتوانند وضعیت موجود و آینده سینمای دفاع مقدس را مورد بررسی قرار دهند و به تبادل نظرات بپردازند.

این کارگردان در بخش دیگری از صحبت خود گفت: اگر قرار است ما سینماگران سالی یک بار همیدیگر را بینیم و هیچ ارتباط و تعاملی نداشته باشیم پس توقع نباید داشت که مشکلات حل شده و سوتفاهم ها برطرف شود.

وی اضافه کرد: به نظر من برگزاری مداوم جلسات میان سینماگران انقلابی با مدیر عامل انجمن بسیار راهگشاست و باعث می شود مشکلات، فرسوده و فرسایشی نشوند و از این طریق مانع از بروز فاجعه در خصوص تولید آثار سینمایی در عرصه دفاع مقدس شد. 

کارگردان شکارچی شنبه خاطر نشان ساخت: متاسفانه در حال حاضر ارتباطات به گونه ای شده که ما مجبوریم حرفهایمان را از طریق رسانه بزنیم و این مسیر ناصحیح باید حداقل در خصوص مدیر عامل انجمنی که متولی سینمای انقلاب است وجود نداشته باشد.

شیخ طادی گفت: ما به این امر واقفیم که مکالمه از طریق رسانه به هیچ عنوان مشکلات را از میان بر نمی دارد و اتفاقا فاصله ها را هم بیشتر می کند؛ حتی ممکن است در جابجایی و انتقال صحبت ها مشکلات بوجود بیاید و این خود مایه اختلاف خواهد بود؛ اما با برخی رفتارهایی که از مدیران دیده ایم بهترین ابزار برای انتقال سخن در حال حاضر رسانه ها هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.