چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

رابطه مجدد خواننده زن با کمدین معروف خبرساز شد +عکس

جام نیوز:جدایی ماریا کری از نیک کنن بازیگر و کمدین مشهور تلویزیونی بسیار جنجالی بود و حواشی فراوانی داشت، به همین دلیل بازگشت احتمالی آنها به یکدیگر با واکنش های زیادی همراه شده است.

«ماریا کری» خواننده آمریکایی و از نامداران موسیقی جهان، با انتشار عکس های مختلفی با همسر سابقش «نیک کنن» در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.


ماریا و نیک که از زوج های محبوب هنری بودند، در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند و به زندگی مشترک ۸ ساله خود پایان دادند، آنها دارای دو فرزند دو قلو هستند.
 

در هفته های اخیر ماریا کری عکس های گوناگونی با نیک و فرزندانش در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشته، تصاویری شاد و هیجان انگیز که بیانگر روابط حسنه اعضای این خانواده ۴ نفره است.
 رابطه مجدد خواننده زن با کمدین معروف



هرچند که بسیاری از سایت ها و نشریات هنری انتشار این عکس ها را نشانه آغاز رابطه جدیدی تعبیر کرده اند، ولی ماریا کری و نیک ککن هنوز در این باره سخنی نگفته اند.

ماریا کری در تازه ترین گفت و گوی خود، با اشاره به رابطه دوستانه با همسر سابقش گفت، آنها تلاش می کنند به خاطر فرزندان خود، در حد ممکن کنار هم باشند و خانواده ای خوشحال و سرزنده هستند.

ماریا پس از جدایی از نیک کنن، با میلیاردر استرالیایی «جیمز پارکز» نامزد کرد و مدتی هم با یکی از رقصندگان جوان گروه خود رابطه عاشقانه داشت.

نیک هم روابط عاشقانه مختلفی داشت و سال گذشته از «بریتنی بل» دختر شایسته پیشین ایالت آریزونا صاحب فرزند شد.


با این حال به نظر می رسد این زوج هنری کدورت های گذشته را فراموش کرده و درصدد آغاز رابطه عاشقانه دیگری هستند.

رابطه عاشقانه به روابطی گفته می شود که زوجین دارای رابطه ای پایدار باشند و با احساس امنیت و رضایت در کنار هم زندگی کنند اما در غرب با استفاده ابزاری از این واژه مقدس هر رابطه متزلزلی را عاشقانه می نامند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.