دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

موفقیت فیلم کوتاه «یک روز بعد» در شیلی با کسب ۴ جایزه

 فیلم کوتاه «یک روز بعد»

سینماپرس: فیلم کوتاه «یک روز بعد»، چهار جایزه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب شیلی (SFAAF) را کسب کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه داستانی «یک روز بعد» ساخته احسان همتی و تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان، جوایز بهترین بازیگر مرد (سیامک مظفری)، بهترین بازیگر زن  (لیلا بارگاهی) و بهترین طراحی صحنه و لباس (رضا قادری) را به خود اختصاص داد. همچنین در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، احسان همتی، جایزه سوم جشنواره را نیز دریافت کرد.

فیلم داستانی «یک روز بعد» با روایت غیرخطی، مرز بین شک و سوءظن و واقعیت داشتن یک اتفاق را که منجر به از هم گسیختگی یک خانواده می‌شود به چالش می‌کشد.

این فیلم ماجرای مردی را روایت می‌کند که پس از بازگشت از مأموریت چندین ماهه متوجه می‌شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت نامه‌ای تمام اموالش را به دختر او بخشیده است. مرد که به‌دنبال فهمیدن حقیقت است درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.

سایرعوامل این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده: نیما رحیم پور، کیوان تقیه، بازیگران: سیامک مظفری، لیلا بارگاهی، یسنا جلالی، مدیر فیلمبرداری: آیین ایرانی، تدوین: امیر احمدی، طراح صحنه و لباس: رضا قادری، صدابردار: جمال دهقان، صداگذار: مهدی تنگستانی، طراح گریم: ارسلان امیری، طراحی گرافیک: آریا فرخسروی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.