یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

حضور ستاره‌ها با نشان اعتراض به قانون اسلحه در اسکار نودم

اعتراض به قانون حمل اسلحه در آمریکا

سینماپرس: چهره‌های مشهور سینمای آمریکا که امشب در مراسم اسکار حضور خواهند داشت، اعتراض خود به قانون حمل اسلحه در آمریکا را با استفاده از یک سنجاق سینه نارنجی نشان می‌دهند.

به گزارش سینماپرس به نقل از پیپل، چهره‌های مشهور سینمای آمریکا که امشب در مراسم اسکار حضور خواهند داشت، اعتراض خود به قانون حمل اسلحه در آمریکا را با استفاده از یک سنجاق سینه نارنجی نشان می‌دهند.

علاوه بر این بسیاری از چهره‌های مشهور نیز قصد دارند با استفاده از سنجاق سینه سفید و سیاه حمایت خود را از جنبش «وقت تمام است» نشان دهند و به نوعی توجهی را که به برنامه گلدن گلوب امسال برای پوشیدن لباس سیاه شد تکرار کنند.

در ماه‌های اخیر اعتراض‌های زیادی از سوی چهره‌های مشهور به کشتارهای مسلحانه در آمریکا صورت گرفت و جولین مور و اما استون پس از تیراندازی تراژیک لاس وگاس در ماه اکتبر که به کشته شدن ۵۸ تن انجامید اعتراض خود را ابراز کردند. بیانسه، جیمی فاکس، جولیا لوییس دریفوس، امی پولر و پل راد نیز با انتشار ویدیوهایی از این اعتراض حمایت کردند.

اسکار امسال دو هفته پس از تیراندازی وسیع در دبیرستانی در پارکلند فلوریدا که به کشته شدن ۱۷ دانش آموز انجامید، برگزار می‌شود. جرج کلونی، اپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ از جمله چهره‌هایی بودند که ۵۰۰ هزار دلار برای حمایت از راهمپیایی ۲۴ مارس که در اعتراض به این مساله برگزار می‌شود، کمک کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.