دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

مسابقه بزرگ «فیلشاه» همزمان با اکران در مدارس

آغاز مسابقه بزرگ «فیلشاه»

سینماپرس: همزمان با آغاز اکران های دانش‌آموزی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در سراسر کشور، «مسابقه بزرگ فیلشاه» آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، با بازگشایی مجدد مدارس در سال جدید، اکران دانش آموزی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در سراسر کشور آغاز شد. بدین منظور مدیران و مسئولان مدارس مقاطع مختلف تحصیلی می توانند جهت هماهنگی حضور در سینما و تماشای این انیمیشن سینمایی با رابطین اکران مدارس «فیلشاه» تماس گیرند.

همزمان با شروع اکران مدارس، مسابقه بزرگ انیمیشن «فیلشاه» در چهار بخش «نقاشی»، «لبخوانی (دابسمش) »، «پرسش و پاسخ» و «عکاسی» همراه با جوایز ویژه برگزار می گردد که جزئیات این مسابقه به شرح زیر است:

نقاشی

ببین و نقاشی کن: برای شرکت در این بخش از مسابقه بزرگ «فیلشاه»، نقاشی‌های خودتان از انیمیشن فیلشاه را در اینستاگرام با هشتک «فیلشاه» (#فیلشاه) منتشر کنید.

لبخوانی (دابسمش)

ببین و دابسمش کن: ویدئوهای این مسابقه در کانال تلگرام «هنرپویا» به آدرس @honarpooya با هشتگ «مسابقه» قرار گرفته و شما می‌توانید با لبخوانی (دابسمش) این ویدئوها و بازخوانی ترانه‌های فیلم و انتشار آن در اینستاگرام با هشتک «فیلشاه» (#فیلشاه)   در این مسابقه شرکت کنید.

عکاسی

ببین و عکس بگیر: عکس‌های خودتان در سینما با اقلام تبلیغاتی انیمیشن سینمایی فیلشاه را با هشتک «فیلشاه» (#فیلشاه) در اینستاگرام منتشر کنید.

پرسش و پاسخ

ببین و جواب بده: لیست سوالات این بخش از مسابقه بزرگ «فیلشاه» در کانال تلگرام «هنرپویا» با هشتک «مسابقه» قرار گرفته است. شما با پاسخ به این پرسش ها و ارسال آن برای ادمین کانال تلگرام @HonarPooyaAdmin یا ایمیل pr@honarpooya.ir می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید.

لیست رابطین اکران های دانش آموزی فیلشاه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.