شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

پیمان معادی به خبرنگار سینماپرس عنوان کرد:

در مورد بازی در سریال خارجی «عدالت کیفری» بی‌اطلاعم

پیمان معادی در  نشست سینماگران معترض سینمای اجتماعی به اقدامات حوزه هنری

سینماپرس- گروه سینما/ پیمان معادی به ساخت فیلم اجتماعی ادامه می دهد و امروز-1مهر ماه- برای پروانه ساخت یک فیلم درخواست پروانه ساخت داده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پیمان معادی که هنوز موفق به اکران فیلم «برف روی کاج ها» نشده است و حوزه هنری با اکران فیلمش مخالف است فیلمنامه جدیدش را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرده است.

معادی همچنین در مورد حضور در سریال «عدالت کیفری» که قرار است از سوی شبکه «اچ بی او» ساخته شود، گفت: از شما دارم این خبر را می شنوم و اطلاعی ندارم.

«عدالت کیفری» براساس سریال بریتانیایی شبکه بی‌بی‌سی به همین نام نوشته پیتر مفات (نویسنده سریال «شرلوک») که برنده جایزه بفتا شده، ساخته می‌شود با این تفاوت که محل وقوع ماجراهای سریال نیویورک است.

شبکه «اچ‌بی‌او» دستور ساخت قسمت اول سریال را صادر کرده است و جیمز گاندولفینی که با سریال «خانواده سوپرانو» به موفقیت و محبوبیت بسیاری رسیده بود، دوباره با این شبکه کابلی همراه می‌شود. او در یکی دو سال گذشته در فیلم‌های تلویزیونی «سینما وریته» و «همینگوی و گلهورن» با بازی نیکول کیدمن و کلایو اوون برای شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده است.

داستان سریال درمورد مردی متهم به قتل و ماجراهای او در دادگاه است، هر فصل سریال بریتانیایی پنج قسمت دارد و هر فصل بازیگران متفاوتی دارد. شبکه بی‌بی‌سی دو فصل از مجموعه را تولید کرده است. شبکه اچ‌بی‌او هم احتمالا همین روند را دنبال کند.

انتهای پیام/ف/ن.ف




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.