دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰

نمایشی از تجربه های مختلف تئاتر کودک؛

"سیندرلا از فرنگ برگشته" یک نمایش تخت حوضی است

نمایش سیندرلا

نمایش "سیندرلا از فرنگ برگشته" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی نمایشی از تجربه های مختلف تئاتر کودک است که به شیوه تخت حوضی اجرا می شود.


آنالی شکوری بازیگر این نمایش در گفت و گو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری سینمای ایران گفت: نمایش "سیندرلا از فرنگ برگشته" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی نمایشی از تجربه های مختلف تئاتر کودک است که تعدادی از فعالان تئاتر کودک کنار یکدیگر جمع شده اند تا یک نمایش متفاوت در زمینه کودک را ارائه دهند.

وی افزود: داستان سیندرلا را حکایت می کند که متوجه می شود خانواده ای در تهران دارد و برای پیدا کردن آنها به تهران می آید.

این بازیگر تصریح کرد: "سیندرلا از فرنگ برگشته" به شیوه ای سنتی و تخت حوضی اجرا می شود و شیوه تخت حوضی در این نمایش معاصر سازی شده تا برای کودکان امروزی ملموس باشد و بتوانند با نمایش ارتباط برقرار کنند.

شکوری در مورد دیگر بازیگران این نمایش اذعان داشت: رامین کهال زاده، مهدی فرشیدی سپهر، مریم اکبری، ندا حاجی بابایی، بهار میرزایی، مریم الهامیان،رامین کهن، مجتبی کاظمی، آرمان وکیلی، پرویز حاجی زاده در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بازیگر نمایش "سلطان و گاگول" بیان کرد: این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه در تالار هنر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ن.ف /ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.