یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به زودی؛

«آلبوم خانوادگی» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش آلبوم خانوادگی

سینماپرس: نمایش «آلبوم خانوادگی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده، از هفته آینده در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، «آلبوم خانوادگی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده، اجرایی مبتنی بر بدن، ژست و تاتر تصویر محور است که از ١٢ شهریور ساعت ٢١ در سالن شماره ٢ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت. و بزودی بلیت فروشی این نمایش آغاز خواهد شد.

 نمایش «آلبوم خانوادگی» درباره پدر خانواده ای در قرون وسطی است که مراسم احتضارش در حال برگزاری است و خانواده اش برای این مراسم جمع شده اند و مرضیه شاطرطوسی، نونا نیسی، مریم قاسمی، امین بشارتی، کیمیا شهریه، علیرضا عزیزی، محمد علی ترابیان بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل گروه عبارتند از: دراماتورژ : پریسا کیومرثی، آهنگساز : حسین عطری، طراح صحنه : سعید هاشم زاده، دکور : رضا غیور. موسی هاشم زاده.مهدی غلامی. طراح لباس و گریم : سحر پیله ور، امور رسانه ای : میثم محمدی، منشی صحنه و برنامه ریز: نازنین احسانی، دستیاران کارگردان: میثم شیخی و آذین دهقان، عکس و مستند: کسری بردبار، عکاس مهمان و تیزر : علیرضا عزیزی، طراحی و عکاسی پوستر : موسی هاشم زاده، تهیه کننده: گروه مواجهه

سعید هاشم زاده پیش از این نمایش های  «بایگانی برای یک مسئله شخصی»،  «اسب مرده»  و «اتللو یک کولاژ» را روی صحنه برده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.