یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

موضوعات این هفته «ضربان» شبکه سلامت

برنامه «ضربان»

سینماپرس: برنامه «ضربان» که از شبکه سلامت سیما روی آنتن می رود در روزهای باقیمانده هفته جاری به موضوعات گوناگونی خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ضربان» که با هدف معرفی و راه های تشخیص انواع بیماری ها، راهکارهایی قابل اجرا برای بهبود، جلوگیری و کنترل آنها روی آنتن می رود در روزهای باقیمانده هفته جاری با موضوعات متنوع پخش می شود.

برنامه «ضربان» از فردا دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ تا روز جمعه ۱۶ شهریور ۹۷ موضوعاتی مانند بیماری های کلیوی، بیماری های خونی، چاقی و سلامت مردان را روی میز پزشکی خود می گذارد و درباره آنها اطلاعات و روش های درمان می دهد.

«ضربان» دوشنبه ساعت ۱۶ با حضور محمدعلی برزگر متخصص، بیماری های کلیوی را بررسی می کند.

همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه این برنامه به بیماری های خونی می پردازد. در این برنامه محسن رضوی فوق تخصص خون و آنکولوژی و صفار نجارنجفی آنکلولوژیست حضور پیدا می کنند.

«ضربان» پنجشنبه نیز رابطه سلامت مردان و خانواده را با حضور سیدمحمد برکاتی مدیرکل سلامت جمعیت خانواده مدارس بررسی و تبیین می کند.

در آخرین روز هفته موضوع چاقی در افراد مبحث اصلی برنامه «ضربان» است. در این برنامه هاله دادگستر متخصص ورزش و عاطفه قنبری روانپزشک حضور پیدا می کنند و درباره درمان چاقی بدون عمل جراحی نکاتی ارایه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.