سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

با اتمام فاز نخست فیلمبرداری؛

همکاری امیر جدیدی با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد/ توضیح روابط عمومی

امیر جدیدی در نشست خبری فیلم سینمایی«تنگه ابوقُریب»

سینماپرس: روابط عمومی فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی ضمن اعلام خبر پایان فیلمبرداری فاز نخست این فیلم، از قطع همکاری امیر جدیدی با این پروژه و انتخاب بازیگران جایگزین خبر داد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» ضمن اعلام خبر پایان فیلمبرداری فاز نخست این فیلم که مربوط به دوران کودکی غلامرضا تختی است، پس از ۲۰ روز در احمد آباد مستوفی، از تغییر در ترکیب بازیگران این فیلم خبر داد.

مراحل تمرین کشتی و آمادگی جسمانی امیر جدیدی بازیگر نقش غلامرضا تختی به مدت ۶ ماه مستمر ادامه داشت، اما به دلیل طولانی شدن آماده‌سازی دکورهای فاز ٢و ٣ که مربوط به نوجوانی و جوانی غلامرضا تختی است، تغییر در زمان‌بندی پروژه و حساسیت روی گریم بزرگسالی جهان پهلوان تختی که نیاز به مواد اولیه تهیه شده از خارج از کشور داشت، تست گریم  به روزهای اخیر موکول شد و در نهایت بعد از تست گریم، گروه تولید و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که فیلمبرداری مبارزه های کشتی جهان پهلوان تختی با این گریم سنگین امکان‌پذیر نیست.  

از آنجا که امکان حذف این صحنه‌ها از فیلمنامه میسر نبود و با طولانی شدن زمان پیش تولید و داشتن تعهد از جانب امیر جدیدی به پروژه‌های دیگر، با توافق وی، همکاری اش با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد.

گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز ۲۴ مهر آغاز کرده است. به زودی لیست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

کارگردانی این فیلم را بهرام توکلی و تهیه کنندگی را سعید ملکان برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.