سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

گفتگوی سینماپرس با تهیه کننده فیلم برگزیده جشنواره فجر؛

تولید یک فیلم در مورد تکفیری ها سال ها دغدغه خانم آبیار بود/ اکران نوروزی فیلم «شبی که ماه کامل شد»

نشست خبری فیلم سینمایی « شبی که ماه کامل شد»

سینماپرس: محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار که توانست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۶ سیمرغ بلورین را از آن خود کند گفت: تولید یک فیلم در مورد تکفیری ها سال ها دغدغه خانم آبیار بود و من بسیار خوشحالم که توانستیم به بهترین شکل این مهم را به سرانجام برسانیم.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: خانم آبیار سال ها قبل طرحی داشتند که قرار بود در کشور آلمان و راجع به پناهجوهای سوری ساخته شود که به موضوع تکفیری ها ارتباط داشت اما به دلیل مهیا نشدن شرایط نظر ایشان تولید فیلمی در این رابطه در کشور خودمان شد و ما هم تمام تلاش خودمان را به کار بستیم تا این فیلم که کاملا توسط بخش خصوصی تولید شده با قابلیتی کار شود که مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما همه تلاش مان را برای تولید یک اثر ارزشمند ملی به کار بستیم و جایی هم پای کار ما نیامد و خودمان «شبی که ماه کامل شد» را به سرانجام رساندیم و بسیار خوشحالم که این فیلم مورد توجه همگان قرار گرفته است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «نفس» در پاسخ به سوأل سینماپرس مبنی بر اینکه اصولا تولید فیلم های این چنینی ریسک زیادی برای تهیه کنندگان به ویژه تهیه کنندگان بخش خصوصی دارند و چطور شد که شما این ریسک را پذیرفتید و به سمت تولید این اثر رفتید اظهار داشت: ما وظیفه خودمان می دانستیم که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم و چون به ماحصل کارمان اعتماد و ایمان داشتیم هیچ ترس و اضطرابی در وجودمان نبود.

قاسمی سپس خاطرنشان کرد: من از یکایک مردمی که در ایام جشنواره پای این فیلم ماندند و در سینماها این فیلم را تماشا کردند بسیار ممنونم و در نهایت این را می خواهم عنوان کنم که تمام بچه های گروه ما تلاش کردند تا به مخاطب و پرده نقره ای سینما احترام بگذارند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو در پاسخ به سوأل سینماپرس مبنی بر اینکه چه زمانی را برای اکران این اثر در نظر گرفته اید اظهار داشت: پخش کننده این فیلم اکران عید نوروز را پیشنهاد داده اند و ان شا الله «شبی که ماه کامل شد» در عید نوروز اکران خواهد شد. بر اساس استقبال مردم در جشنواره فیلم فجر و گمانه زنی های پخش کننده ها احتمالا ما با استقبال بسیار خوب مردم از این فیلم در زمان اکران عمومی مواجه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.