دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

جشنواره‌های دانشجویی

«سارا مفتح» دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار شد

جشنواره تئاتر ثمر

سینماپرس: محمدرضا ژیان، بنیانگذار جشنواره تئاتر ثمر طی حکمی سارا مفتح را به عنوان دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا ژیان، بنیانگذار جشنواره تئاتر ثمر طی حکمی سارا مفتح را به عنوان دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب کرد.

در متن حکم ژیان به «سارا مفتح» آمده است: با عنایت به تحصیلات و سوابق و تجارب ارزنده شما در برگزاری نمایشگاه‌های هنری به موجب این حکم به سمت دبیر دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و تلاش‌های ارزنده شما در امور فرهنگی و هنری و با توجه به تحصیلات و تجربه‌های گرانقدر شما در این زمینه، این رویداد فرهنگی در اوج شکوه و در خور نام ثمر برگزار شود. از خداوند بزرگ برایتان آرزوی موفقیت در انجام این مسئولیت مهم را دارم.

دومین نمایشگاه عکس ثمرنگار از مجموعه جشنواره‌های دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر از ١٤ تا ٢١ تیر ماه ١٣٩٨ در گالری آریانا به نشانی: تهران، الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک٩ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر ثمر برپا خواهد شد.

تا به حال بیش از ۸۰ نمایش در جشنواره‌های مردمی و دانشجویی تئاتر ثمر اجرا شده که در نمایشگاه عکس از آنها استفاده خواهد شد. فراخوان دومین نمایشگاه عکس ثمر نگار طی چند روز آینده در دو بخش منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.