سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

همراه سه چهره از دنیای موسیقی؛

تجلیل از «سِسِمی استریت» و مادر فارست گامپ در مرکز کندی

سریال سسمی استریت

سینماپرس: مرکز کندی اسامی افرادی را که امسال در این مرکز تجلیل می شوند، اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در میان افرادی که جایزه مرکز کندی ۲۰۱۹ را دریافت می‌کنند، یک بازیگر قدیمی و یک برنامه قدیمی تلویزیونی برای کودکان جای دارند.

سالی فیلد که برای ایفای نقش مادر فارست گامپ شناخته می‌شود و برنامه تلویزیونی «سسمی استریت» از دریافت کنندگان این جایزه هستند.

لیندا رانستد خواننده و مایکل تیلسون توماس رهبر ارکستر و گروه آر اند بی «ارث، وایند اند فایر» از دیگر چهره‌های هنری هستند که برای دریافت جایزه افتخاری این مرکز انتخاب شده‌اند.

این افراد در مراسمی که ۸ دسامبر در مرکز کندی در واشینگتن برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

این مرکز هر سال از چند چهره هنری که نقشی تأثیرگذار بر فرهنگ جمعی جامعه داشته باشند، تجلیل می‌کند و این تجلیل از جوایز معتبر فرهنگی آمریکا محسوب می‌شود.

در بیانیه این مرکز از گروه موسیقی «ارث، وایند اند فایر» به عنوان گروه موسیقی‌ یاد شده که با سبک منحصر به فرد خود چشم‌انداز موسیقی را گسترش داده‌اند و از سالی فیلد به عنوان بازیگری یاد شده که در طول ۵ دهه فعالیت کاری‌اش شخصیت‌هایی به یادماندنی را بر پرده تصویر کرده است.

در ادامه این بیانیه همچنین از لیندا رانستد نیز به عنوان صدای یک نسل یاد شده و سریال «سسمی استریت» به عنوان انقلابی برای آموزش به کودکان و بزرگسالان در یادگیری و کسب شناخت از دنیا عنوان شده است. همچنین گفته شده مایکل تیلسون توماس پیانیست، آهنگساز و رهبر ارکستر نیز برای عمق بخشیدن به موسیقی امریکایی و بنیادهای موسیقایی در قرن بیست و یکم تجلیل می‌شود.

لیندا رانستد ۷۲ ساله خواننده پاپ، راک، جز و اپرا بیش از ۵۰ میلیون از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده و مدال ملی هنرهای آمریکا را سال ۲۰۱۴ از باراک اوباما دریافت کرده است.

«سِسِمی استریت» یا «خیابان سسمی» هم یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی برای کودکان است که توسط جون گنز کونی و لوید ماریست خلق شده‌است. این برنامه دارای محتوای آموزشی و استفاده از ماپت‌های جیم هنسن، انیمیشن، فیلم‌های کوتاه، طنز و اشارات فرهنگی است. این سریال که نخستین بار در ۱۰ نوامبر ۱۹۶۹ پخش شده نیم قرن است که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.