چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

مرتضی آتش زمزم مطرح کرد:

پیش‌تولید بخش ترکیه «نیروانا» با اضافه شدن بازیگران ترک به زودی آغاز می‌شود

فیلم سینمایی «نیروانا»

سینماپرس: کارگردان «نیروانا» از پایان فیلمبرداری ایران، افغانستان و بنگلادش و پیش تولید بخش ترکیه فیلم تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی آتش زمزم کارگردان «نیروانا» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی به صبا عنوان کرد: تا چند روز آینده پیش تولید بخش ترکیه آغاز خواهد شد تا لوکیشن ها و بازیگران این بخش انتخاب شوند.

وی ادامه داد: فیلمبرداری بخش ایران، بنگلادش و افغانستان به پایان رسیده و بخش آخر که اوایل مهرماه در کشور ترکیه فیلمبرداری می شود، باقی مانده است.

آتش زمزم درباره اینکه مراحل فنی فیلم چه زمانی آغاز خواهد شد، اذعان کرد: پس از پایان فیلمبرداری، مراحل فنی آغاز خواهد شد و در حال حاضر نیز تدوین بخش های فیلمبرداری شده در حال انجام است و امیدوارم تا پایان سال «نیروانا» آماده نمایش شود.

وی در پایان درباره بازیگران بخش ترکیه این فیلم سینمایی اذعان کرد: ۲ بازیگر ایرانی و ۲ بازیگر ترک برای نقش آفرینی در بخش ترکیه در این فیلم حاضر خواهند شد که هنوز اسامی آن ها مشخص نشده است.

فیلم سینمایی اکشن «نیروانا» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم اولین محصول مشترک ایران و بنگلادش است.

آنانتا جلیل، برشا خدیجه، شومون فاروق از بنگلادش و مجدی مشموشی از لبنان بازیگران خارجی کار هستند و امیرحسین صدیق، کاوه خداشناس، حسن اکلیلی، بهراد خرازی، مرتضی خانجانی، جواد ولاتخافی، محسن احمدی نیک، حسن حسن‌زاده و مریم نقیب و (با حضور) محمدرضا هدایتی و محمد فیلی نیز ترکیب هنرمندان ایرانی فیلم را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مامور پلیس بنگلادش برای نجات جان تعدادی از هم‌وطنانش که در دست یک باند انتقال مواد مخدر از افغانستان به ترکیه و اروپا گرفتار آمده‌اند، به دو کشور مذکور و ایران سفر می‌کند تا بتواند با کمک پلیس اینترپل و پلیس ایران، ماموریت خود را به سرانجام برساند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.