یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

بازیگر سینما مطرح کرد؛

فیلمبرداری «کرگدن» به شصت درصد رسید/ احتمال پخش اواخر مهر

پوریا رحیمی سام در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: پوریا رحیمی سام به جدیدترین فعالیت‌های خود و برخی از جزئیات آن‌ها اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، پوریا رحیمی سام بازیگر سینما، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود شصت درصد از فیلمبرداری مجموعه نمایش خانگی «کرگدن»  پیش رفته و کارهای فنی آن به صورت همزمان انجام و احتمالا اواخر مهر و اوایل آبان پخش آن آغاز می‌شود، این مجموعه پنج کاراکتر اصلی جوان دارد که یکی از آن‌ها را من بازی می‌کنم.

او ادامه داد: به نظرم این سریال به نسبت دیگر مجموعه‌هایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد متفاوت است و می‌تواند به لحاظ بصری، بخش بازیگری، کارگردانی و ... اتفاق جدیدی را رقم بزند.

این بازیگر اضافه کرد: به جز این در فیلم سینمایی «من می‌ترسم»  ساخته بهنام بهزادی نیز بازی کردم.

«کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، تهیه کنندگی صادق یاری، نویسندگی مشترک مهرداد کوروش نیا و علی اصغری، اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ٥ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بازیگران «کرگدن» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی.

مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و «کرگدن» توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.