دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

مریم امیری مطرح کرد:

«زیر نفوذ» به جشنواره باتومی رفت

جشنواره باتومی

سینماپرس: مریم امیری که انیمیشن «زیر نفوذ» او در جشنواره باتومی شرکت کرده در حال انیمیت کار جدیدش با نام «کیک تولد» است.

به گزارش سینماپرس، مریم امیری انیماتور که انیمیشن او با نام «زیر نفوذ» به بخش کودک یازدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن Tofuzi باتومی گرجستان راه یافته است درباره این انیمیشن به صبا عنوان کرد: «زیر نفوذ» یک انیمیشن کوتاه سه دقیقه با تکنیک دوبعدی است و به موضوع قدرت تصمیم گیری در کودکان می پردازد.

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است و روند تولید آن در شهریور سال ۹۶ به اتمام رسید، توضیح داد: به غیر از جشنواره باتومی این انیمیشن در چند جشنواره خارجی دیگر هم حضور داشته است.

این انیماتور درباره فعالیت جدید خود توضیح داد: در حال حاضر مشغول تولید انیمیشن «کیک تولد» هستم اما ممکن است نام آن تغییر پیدا کند. این انیمیشن مانند انیمیشن «زیر نفوذ» با تکنیک دوبعدی تولید می شود و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و مدت زمان آن پنج دقیقه است.

وی در پایان گفت: انیمیشن «کیک تولد» درباره مسایل سالمندان و اینکه به آینده امید داشته باشند، است و در حال حاضر در مرحله انیمیت و رنگ هستم. به احتمال زیاد اواخر آذر تولید این انیمیشن به طور کلی به اتمام می رسد به دلیل آنکه همه کارها را خودم انجام می دهم مقداری روند تولید این انیمیشن طول کشیده و از تیرماه سال گذشته درگیر تولید آن هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.