چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

در بیست‌ودومین دوره جشنواره؛

معرفی داوران بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: گیتی خامنه، فولکه تگتهوف و اشکان خطیبی به عنوان داوران بخش بین‌الملل بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا زمردیان رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «گیتی خامنه»، «فولکه تگتهوف» از اتریش و «اشکان خطیبی» را به عنوان داوران بخش بین‌الملل این جشنواره منصوب کرد.

داوران بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

«گیتی خامنه» قصه‌گو و مجری نام آشنای برنامه‌های کودک و نوجوان علاوه بر قصه‌گویی، تجربه ساخت فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند و نویسندگی و کارگردانی انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

«فولکه تگتهوف» قصه‌گوی حرفه‌ای، مدرس دانشگاه و مدرس بین‌المللی قصه‌گویی است. او بنیان‌گذار جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اتریش، از معتبرترین جشنواره‌های جهانی قصه‌گویی است که ۳۲ سال قدمت دارد. فولکه تا به امروز بیش از ۴هزار اجرا در کشورهای مختلف جهان داشته است.

«اشکان خطیبی» که از هنرمندان عرصه تئاتر کشور است. او در کنار بازیگری، کارگردانی و نویسندگی را نیز در پرونده کاری خود دارد، چندین سال است که به شکل حرفه‌ای برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال دوره‌های آموزش بازیگری تئاتر برگزار می‌کند. وی همچنین نمایش‌نامه‌های «عشق وحشی» و «نفرین قحطی زدگان» از سم شپارد با عنوان «عشق و نفرین» را ترجمه کرده است.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.