یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

خانه هنرمندان دایه مهربان تر از مادر می شود؛

وقتی سقوط هواپیمای اوکراینی نطق شورای عالی خانه هنرمندان را باز می کند

خانه هنرمندان ایران

سینماپرس: در پی درگذشت سرنشینان هواپیمای مسافربری اوکراین، شورای عالی خانه هنرمندان ایران، پیام تسلیت منتشر کرد. در حالی که در خصوص شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت تاکنون سکوت اختیار کرده و هیچگونه عکس العملی از خود نشان نداده است.

به گزارش سینماپرس، شورای عالی خانه هنرمندان ایران، درگذشت سرنشینان هواپیمای مسافربری اوکراین را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

شورای عالی خانه هنرمندان ایران ضمن ابراز تاسف فراوان به‌خاطر درگذشت ۱۷۶ انسان بی‌گناه از جمله جوانان نخبه و برجستگان علمی ایران عزیز و برخی اتباع کشورهای دیگر در پرواز هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف، موجب تاثر و تالم آحاد ملت شد، امید و انتظار آن دارد که مقصرین این حادثه ناگوار و نیز آنچه در حوادث تلخ چند ماهه اخیر کشور واقع شده و متاسفانه همواره با پنهان‌کاری، بی‌توجهی به احساسات عمومی و عدم صداقت و اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع همراه بوده است، معرفی شده و پاسخگو باشند.

نظرات

  • ایرانی ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۲:۱۷
    0 0
    واقعا از برای خودم و کشورم قلبم بدرد اومد این افراد به اصطلاح هنرمند اگه پول های نجومی گرفتن از صدقه سر بچه های سپاه که سوری لبنان و عراق که با داعش جنگیدن بعضی هاشون شهید شدند از خانواده این سپاهی عزیز خجالت نمیکشن از بچه های کوچک بی پدر از روی مادر و همسراشون که جنازه سر بریده همسرشون دیدن پسر تکه تکه شدشون دیدن این سلبریتی ها زندگی لاکچری دارند از صدقه سر بچه های سپاه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.