یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به کارگردانی نگار چگینی؛

کمدی تلخ در نمایش «سوگلی»

نمایش «سوگلی»

سینماپرس: نگار چگینی گفت: نمایش «سوگلی» یک کمدی تلخ است و مونولوگ‌هایی دارد که درد امروز مردم را بیان می‌کند.

به گزارش سینماپرس، نمایش «سوگلی» به نویسندگی پوریا آژند است. آژند متن نمایشنامه را نوشته بود و من آن را خواندم و تصمیم گرفتم آن را به اجرا ببرم. ما برای این نمایش حدود یک ماه تمرین داشتیم و کار با عجله زیاد پیش رفت. نمایش «سوگلی» یک کمدی تلخ است و مونولوگ‌هایی دارد که درد امروز مردم را بیان می‌کند.

وی افزود: مجبور بودیم کار را زودتر شروع کنیم، زیرا در بهمن ماه جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز می‌شد و از طرفی هم برخی بازیگران، کارهای سریالی داشتند. قرار است نمایش «سوگلی» را در شهرستان‌ها نیز به اجرا ببریم. هنوز شهرهای اجرای نمایش مشخص نیست، ولی ممکن است آن را ابتدا در کاشان سپس شیراز و کیش اجرا کنیم.

چگینی درباره بازیگران نمایش «سوگلی» گفت: من با گروه خاصی کار نمی‌کنم و بازیگران نمایش را بر اساس شخصیت‌های نمایشی و بازی بازیگران انتخاب می‌کنم. استقبال در شب‌های اجرای نمایش و با اینکه نمایش در زمان مناسبی اجرا نمی‌شد، بسیار خوب بود و من از آن راضی بودم.

چگینی درباره نمایش «سوگلی» گفت: این نمایش از بی عرضگی‌های احمد شاه می‌گوید. ما تغییراتی در این نمایش انجام دادیم و دختری به دربار می‌رود و سلطنت را از احمد شاه می‌گیرد.

در خلاصه نمایش آمده است:

روایتی متفاوت از زندگی احمد شاه و سوگلی هایش در دربار.

گفتنی است بهراد خرازی، کسری ذولفقاری، فرشته ترابی، مرتضی یعقوب پور، مژگان اخلاقی، حمید دلسوزی، صدف صفری، سمیرا سعادت، روح الله عقدایی، نگار چگینی بازیگران نمایش «سوگلی» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.