چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

فیلم‌های جدیدی که پس از جشنواره بر روی پرده می‌روند؛

بازگشت وضعیت عادی به سینماهای کشور

پالتو شتری

سینماپرس: با به پایان رسیدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با همه حاشیه‌ها و حرف و نقل‌هایش، چهار فیلم تازه از امروز ـ چهارشنبه بیست و سوم بهمن ـ اکران می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی «نرگس مست» در گروه فرهنگ، «بی وزنی» در گروه ایران، «یادم تورا فراموش» در گروه «زندگی» و «پالتو شتری» در گروه باغ کتاب، چهار فیلمی هستند که از امروز روی پرده می‌روند.

«نرگس مست»  به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری ، داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف‌ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می‌کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، مهدی پاکدل، میترا حجار، هومن برق نورد، نگار عابدی، سیامک صفری، رضا فیاضی، امیرحسین مدرس، متین ستوده، بهنام قربانی، هستی فرحی، مهدی فرج‌وند هستند.

«بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری،  دیگر فیلمی است که از امروز به نمایش در می‌آید.

تهیه‌کننده این فیلم مرتضی شایسته است و در خلاصه داستان آن آمده: «بی وزنی» فیلمی اجتماعی است با قصه‌ای زنانه که تمام ماجراهای آن در یک شب عروسی اتفاق می‌افتد.

‌امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش»  به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی، هم از امروز مهمان سینماها می‌شود.

نویسنده فیلمنامه این فیلم پیمان عباسی است و در خلاصه داستان آن آمده: «دامون مربی برکنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است، روبه‌رو می‌شود.»

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

و اما «پالتو شتری»  به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری ، درباره یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده که با پوشیدنش افکار وسوسه‌آمیز و موذیانه به سراغش می‌آید.

سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاده، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری، بازیگران این فیلم هستند.

«پالتو شتری» نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.