شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

با اجرای سعید فتحی‌روشن؛

«بازیمون» در شبکه سه کلید می‌خورد

سعید فتحی روشن

سعید فتحی روشن شعبده باز «عصر جدید» با برنامه «بازیمون» به آنتن شبکه سه بازگشت.

این روزها شبکه سه سیما تیزری از برنامه جدید خود با عنوان «بازیمون» پخش می‌کند که طراح اصلی آن سعید فتحی‌روشن شعبده‌باز «عصر جدید» است.

سعید فتحی روشن شعبده بازی بود که هر بار با طراحی معماها و شعبده‌هایی که بیشتر از سرگرم‌کنندگی برای مخاطب رمزآلود بود در «عصر جدید» مورد توجه قرار گرفت.

معماهای فتحی روشن بیشتر از شعبده نوعی بازی‌های ذهنی را به همراه داشت و از همان ابتدا با عنوان منتالیست در برنامه معرفی شد. در این بازی‌های ذهنی آنچه بیشتر از همه در طراحی‌های فتحی روشن نمود پیدا کرد تشخیص او از پیش‌بینی مخاطبانش بود که به‌طور مثال در یکی از اجراها نتیجه یک مسابقه فوتبال را که رؤیا نونهالی پیش‌بینی کرده بود روی صفحه آورد و یا در اجرایی دیگر لباسی را که از قبل پوشیده بود رنگ‌های آن را پیش‌پیش براساس انتخاب‌های داوران طراحی کرده بود.

بخش‌های کوچک‌تری از این پیش‌بینی‌ها که نوعی تلقین ذهنی فتحی روشن را برای مخاطب تداعی می‌کرد توسط مخاطبان در فضای مجازی رو می‌شد با این حال راز برخی از این طراحی‌ها هیچ گاه کشف نشد. از طرفی هم بارها تاکید شد که این اجراها صرفاً شعبده است و هر یک حقه‌هایی است که شاید به شکلی ویژه طراحی شده است.

اجرای پایانی فتحی روشن در «عصر جدید» اگرچه فضای معمایی ویژه ای را طراحی کرده بود اما کمتر از جذابیت و سرگرم‌کنندگی سود برده بود و با این حال توانست جزو یکی از پنج برگزیده «عصر جدید» قرار بگیرد.

بعد از آن شبکه سه ساخت یک برنامه تلویزیونی را برای وی تدارک دید که سال گذشته چندین بار نسبت به تولید و طراحی آن فراخوان‌هایی اعلام شد.

حالا بعد از حدود چند ماهی که از آخرین قسمت از فصل اول «عصر جدید» در تابستان ۹۸ گذشت فتحی روشن با یک برنامه مستقل به آنتن بازگشته و قرار است «بازیمون» از امشب به صورت دو روز در هفته شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.