یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

کمپانی HBO ؛

رایگان شدن سریال‌های شبکه معروف برای مقابله با کرونا

کمپانی HBO

سینماپرس: کمپانی HBO در تلاش برای کمک به خانه نگه داشتن مردم در روزهای شیوع ویروس کرونا، بعضی از محتواهای خود را رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، کمپانی HBO تلاش می‌کند تا بزرگترین برنامه خود برای ارائه محصولاتش به صورت رایگان را اجرا و در شرایطی که ویروس کرونا همه گیر شده، مردم را به خانه ماندن تشویق کند.

این کمپانی در حدود ۵۰۰ ساعت از برنامه‌های خود را برای تماشا به صورت رایگان در دسترس قرار داده است که از HBO Now و HBO Go بدون پرداخت پول و خرید اشتراک از سوم آوریل در دسترس هستند.

لیست برنامه‌هایی که به صورت رایگان ارائه شده اند، شامل تمامی قسمت‌های سریال‌های «سوپرانوز»، «معاون رئیس جمهور»، «وراثت»، «شش فوت زیر زمین»، «وایر»، «بالرز»، «دره سیلیکن» و «خون حقیقی» می‌شود.

علاوه بر این نام ۲۰ محصول از کمپانی برادران وارنر نیز در این لیست به چشم می خورد که شامل «کارآگاه پیکاچو»، «فیلم لگو: قسمت دوم»، «دیوانه، احمق، عشق» و همچنین ده مستند از مستندهای سریالی این شبکه از جمله «مک میلیونر» و «پرونده علیه عدنان سید» می‌شود.

البته این نکته نیز قابل توجه است که سریال محبوب این شبکه یعنی «بازی تاج و تخت» در لیست رایگان‌ها نیست. همچنین چند سریال موفق دیگر مثل «وست ورلد» «دروغ‌های کوچک و بزرگ»، «سر خوشی» و «چرنوبیل» در این لیست جزو غایبان هستند. سریال‌هایی که طبق آمار بازدیدکنندگان زیادی داشتند و باعث افزیش ۴۰ درصدی میزان مخاطبان شبکه HBO  از ۱۴ تا ۲۴ مارس به صورت میانگین هفتگی شده بودند.

این حرکت کمپانی HBO  برای ارائه محتوای رایگان با هشتگ مخصوص به خود بسیار موثر است. شبکه HBO max، سرویس محتوایی است که شامل تمامی محتوای قبلی این شبکه به اضافه آثار اختصاصی این کمپانی می‌شود. هزینه اشتراک این شرکت ۱۴.۹۹ دلار برای یک ماه بوده است. گفتنی است که این اقدام فقط برای مخاطبان این اپلیکیشن در آمریکا در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.