یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

تا ۲۰ فروردین؛

تمدید مهلت مهرواره‌ی نوروزی «بهار در خانه»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان مهرواره‌ی نقاشی، عکس و فیلم کوتاه «بهار در خانه» را تا ۲۰ فروردین تمدید کرد.

به گزارش سینماپرس، این مهرواره که ویژه تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سوی کانون برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال تدارک دیده شده بود، تا ۲۰ فروردین تمدید شد.

بر همین اساس، در بخش «نقاشی» کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند و ارسال کنند.

هم‌چنین در بخش «عکس» این مهرواره علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش «فیلم کوتاه» نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

بر اساس فراخوان مهرواره «بهار در خانه»، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و... را تکمیل کنند.

این رویداد در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و این آثار به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

یادآوری می‌شود پیش‌تر مهلت ارسال آثار به مهرواره «بهار در خانه» تا ۱۶ فروردین اعلام شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.