جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

رسانه ملی در انحصار آقای تهیه کننده؛

«برف بی‌صدا می‌بارد» طولانی‌ترین سریال تلویزیون می شود

سریال برف بی‌صدا می‌بارد

بعد از ۸ ماه پیش تولید، طولانی‌ترین سریال تلویزیونی ایران با عنوان "برف بی‌صدا می‌بارد" وارد مرحله تولید شد. سریالی که پروسه حضور محمدرضا شفیعی را در شبکه های مختلف سیما را کامل می سازد.

به گزارش سینماپرس، سریال تلویزیونی «برف بی‌صدا می‌بارد» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی عنوان سریالی است که قصد دارد رکورد طولانی‌ترین سریال تولیدی تلویزیونی را با سه فصل از آن خود کند.

داستان این سریال در دهه‌های ۶۰-۷۰- و ۹۰ روایت می‌شود و با گذشت ۸ ماه از زمان پیش تولید،  وارد فاز تولید شد.
مسعود بهبهانی نیا نویسنده این سریال تلویزیونی، پیش از این نویسندگی سریال «کیمیا» که در ۱۱۰ قسمت تولید شده بود را به عهده داشته است. برف بی صدا می‌بارد سریالی ۲۵۰ قسمتی است که از سال ۹۴ تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود.

کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار بود که علاوه بر تهران،  آبادان،  خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری شده بود. کیمیا در ۱۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده و از این نظر بعد از سریال نقطه چین، طولانی‌ترین سریال ایرانی قبل از تولید سریال برف بی صدا میبارد به حساب آمده است.

کیمیا از ۴ مهر ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت و تا ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ پخش آن ادامه داشت. حال تهیه کنندگان سریال برف بی صدا می‌بارد قصد دارند با تولید این سریال در ۲۵۰ قسمت رکورد طولانی ترین سریال تلویزیونی ایران را جابجا کنند.

تولید سریال برف بی‌صدا می‌بارد از مدتی قبل در سکوت خبری و در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده بود که بتازگی از لوگوی این سریال رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.