سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

موسیقی-نمایش «علمدار»؛

«مهدی سلطانی» راوی سومین شب «علمدار» می شود

مهدی سلطانی

سینماپرس: مهدی سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیونی راوی سومین شب اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» می شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی سلطانی استاد دانشگاه و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور افتخاری در سومین شب اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» راوی این رویداد می شود.

به همین بهانه وی یادداشتی را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی بنیاد رودکی گذاشت:

«به اعتقاد من یکی از موثرترین اقدامات برای هنرمندانی که علاقمند به کارهای انسان دوستانه هستند سازماندهی پروژه‌های هنری از  این‌ دست است به قصد اینکه عواید آن در جهت گشایش امور نیازمندان مصرف شود. این کار به مثابه یک تیر و چند نشان زدن است. اولین نشان اینکه هنرمند با تکیه بر آنچه که آموخته است اثری هنری خلق می‌کند و به عنوان خوراکی فرهنگی به مخاطب خود انتقال می‌دهد.

دومین نشان، افزایش تمایل مشارکت اسپانسرها و حضور نیکوکاران با هدف کمک رسانی به افراد نیازمند است. نیکوکارانی که تمکن مالی دارند و علاقه مند به کارهای ملی و فرهنگی هستند ترجیح می دهند امور خیریه خود را در یک مسیر متشخّصِ فرهنگی دنبال کنند. سومین نشان مخاطبانند که  با خرید یک بلیت، هم تماشاگر یک اثر هنری می‌شوند و هم در کاری خیر و انسان دوستانه مشارکت می‌کنند. خوشبختانه کشور ما سوای روایات مذهبی، انباشته از ادبیات، افسانه ها و اسطورهای ملی و فولکلور  هم هست که می‌تواند علاقمه مندان به فرهنگ ملی و بومی را تشویق کند برای سرمایه‌گذاری و تولید موسیقی-نمایش‌هایی از این دست با اهداف خیر خواهانه و در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بهبود وضعیت هموطنان نیازمند.

موسیقی-نمایش «علمدار» قصدش این است و من خوشحالم که سهم کوچکی در این پروژه دارم.»

علاقه مندان به تماشای این برنامه می توانند بعد از نصب برنامه روبیکا از طریق اپلیکیشن این برنامه و عضویت در کانال «علمدار» با لینک: rubika.ir/Emamaliinstitut به صورت زنده و رایگان  موسیقی نمایش «علمدار» را به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی  از ۱ تا ۶ مهر ساعت ۲۱ تماشا کنند.

موسیقی-نمایش «علمدار» نوشته محمدرضا کوهستانی، آهنگسازی پوریا خادم و با رهبری ارکستر بردیا کیارس و همراهی گروه آوازی و ارکستر سمفونیک تهران و طراحی حرکت علی براتی و طراحی جلوه های ویژه بصری توسط پژمان زهاب (مرکز گسترش سینمای تجربی و حرفه ای) با حضور و همکاری افتخاری هنرمندان از سه شنبه اول مهر در تالار وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و علاقمندان برای تماشای حضوری در تالار وحدت می توانند از سایت www.irannamayesh.com به صورت همت عالی بلیت تهیه کنند.

این رویداد فرهنگی و خیریه با همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مشارکت موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با اهداف خیرخواهانه تهیه و ‌تولید شده و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.