دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

با حکم معاون فضای مجازی رسانه ملی؛

«سید مهدی مویدی» مدیر تامین و تولید برنامه اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی شد

معاونت فضای مجازی صداوسیما

سینماپرس: معاون فضای مجازی صداوسیما احکامی را برای اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی طی حکمی بنا به پیشنهاد مدیر کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی، حجت‌الاسلام علیرضا رستگاران را به سمت مدیر سرویس های خطی این اداره کل منصوب کرد.

متن حکم مدیر سرویس های خطی بدین شرح است:

«ارائه سرویس های خطی در قالب کانال های رادیویی و تلویزیونی در بستر تلویزیون تعاملی، استفاده از ظرفیت های پخش زنده شبکه های ملی و استانی، مدیریت دقیق بر ارائه سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها برای تمامی شبکه ها و تعامل مناسب با واحد های مرتبط در معاونت فضای مجازی از مهمترین اقدامات مورد انتظار در چارچوب شرح وظایف ابلاغی در آن مدیریت است.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.»

معاون فضای مجازی رسانه ملی در حکم دیگری سید مهدی مویدی را نیز به سمت مدیر تامین و تولید برنامه اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

«تولید منابع جدید صوت و تصویر و تامین محتوای جدید ایرانی غیر سازمانی و با توجه به حجم بالای محتوای غنی سازمانی و شرایط بهره برداری از آن، با هماهنگی اداره کل بازار محتوا، از جمله مأموریت های جنابعالی است.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.