دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

شهرام عبدلی:

شرایط بازی در دوران کرونایی برای بازیگران بسیار دشوار است/تاکنون اقدام مهمی برای واکسیناسیون بازیگران نشده است

شهرام عبدلی در نشست خبری فیلم سینمایی «ماه گرفتگی»

سینماپرس: بازیگر سریال «فرشتگان بی بال» گفت: انسان با امید زنده است و باید در تلخ‌ترین شرایط هم امید داشته باشیم‌. رییس جمهور جدید هم قول‌هایی در زمینه سر و سامان دادن به وضعیت واکسیناسیون داده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر این امکان مهیا شود.

به گزارش سینماپرس، شهرام عبدلی در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازی در سریال «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی که در ایام محرم در حال پخش است گفت: مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت کادر درمان و کرونا ساخته شده است و خوشحالم در این مجموعه با عوامل و بازیگران حرفه‌ای همکاری داشتم.

وی در همین راستا افزود: وقتی موضوعی چون کرونا گریبان‌گیر مردم می‌شود و همه زندگی را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد هر هنرمندی وظیفه دارد در مورد آن کنکاش کند و بر حسب نوع کار خود در مورد آن مطلبی بنویسد، فیلمی بسازد و یا در مورد آن حرف بزند. بر همین اساس کارگردانان و بازیگران هم باید به بهترین نحو داستان و درامی از این واقعه بسازند که در عین گفتن واقعیت‌ها و مشکلات به مردم آگاهی بدهد. این وظیفه هر هنرمندی است و من هم در این مجموعه و کارهای دیگر با همین نیت بازی کرده و می‌کنم.

بازیگر مجموعه «پرستاران» با اشاره به درام قوی «فرشتگان بی بال» اظهار کرد: فیملنامه «فرشتگان بی بال» قوی بود و نقش خودم در این سریال را دوست داشتم. با وجود شرایط کرونایی و سخت هیچکدام از عوامل درگیر کرونا نشدند و در پشت صحنه هم موارد بهداشتی با حساسیت تمام رعایت میشد. تمهیدات درست تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه جواب داد و خوشحالم با این مجموعه در ایام ماه محرم مهمان خانه‌های مردم هستم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون بازیگران بیان کرد: شرایط بازی در دوران کرونایی برای بازیگران بسیار دشوار است و هر لحظه هم این وضعیت خطرناک‌تر می‌شود و تاکنون اقدام مهمی برای واکسیناسیون بازیگران نشده است.

وی با تاکید بر شرایط بحرانی بازیگران افزود: ما با پرستاران، پزشکان و... که واکسن زده‌اند چه فرقی داریم که نباید در اولویت واکسیناسیون باشیم؟ زمان گریم و فیلمبرداری ماسکی وجود ندارد و رعایت فاصله‌گذاری با بازیگران و دیگر عوامل هم عملا امکان‌پذیر نیست و در محیط بسته هم مشغول هستیم. ما چه فرقی با بقیه مشاغلی که در اولویت واکسیناسیون قرار گرفتند داریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سر دلبران» با اشاره به فوت علی سلیمانی بر اثر کرونا عنوان کرد: متاسفانه علی سلیمانی یکی از بازیگران خوب ما بود که بر اثر کرونا از دست رفت. باید در واکسیناسیون بازیگران جدیت به خرج داد تا جلوی این اتفاقات تلخ و باورکردنی را گرفت.

این بازیگر جوان تاکید کرد: مردم هم باید بیشتر از هر زمان دیگری مراقب باشند و تا جایی که مجبور نیستند از خانه بیرون نیایند. در بیمارستان‌ها و بهشت زهرا غوغایی بر پا است و تنها با عزم مسئولین و همکاری مردم می‌شود از این گذر سخت عبور کرد.

شهرام عبدلی خاطرنشان کرد: انسان با امید زنده است و باید در تلخ‌ترین شرایط هم امید داشته باشیم. رییس جمهور جدید هم قول‌هایی در زمینه سر و سامان دادن به وضعیت واکسیناسیون داده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر این امکان مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.