یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

نیکبخت در گفتگو با سینماپرس:

عشق من سینما و حضور در جشنواره های سینمایی است/ بازی در فیلم «بیرو» در کنار سعید داخ برای من یک کلاس درس بود

محمد نیکبخت

سینماپرس: محمد نیکبخت نیز که سال ها است در برگزاری جشنواره های سینمایی به اشکال مختلف فعالیت دارد و پس از بازنشستگی از بنیاد سینمایی فارابی به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شده و در چهلمین جشنواره فیلم فجر با «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی حضور دارد گفت: بازی در فیلم «بیرو» در کنار سعید داخ برای من یک کلاس درس بود.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: عشق من سینما و حضور در تمام مراسم ها و جشنواره های سینمایی است. درست است که طی سال های اخیر با لطف برخی دوستان کارگردان در چند فیلم بازی کرده ام اما همچنان حضور در مراسم ها و جشنواره های سینمایی را به بازیگری ترجیح می دهم و اولویت اصلی ام حضور در جشنواره ها و مراسم های سینمایی است و بعد از آن اگر فرصتی باشد در پروژه های سینمایی و تلویزیونی که پیشنهاد دارم به عنوان بازیگر حضور پیدا می کنم.

نیکبخت ادامه داد: در ۲ سال کرونا واقعاً حالم بد بود و روزهای بسیار سختی را سپری کردم چرا که میزان برنامه ها، جشنواره ها و مراسم های سینمایی به شدت کاهش یافته بود و من بسیار دلتنگ حضور در این رویدادها بودم. سینما عشق است و من معتقدم اگر کسی عاشق نباشد نمی تواند در سینما به خصوص در بخش جشنواره های آن دوام بیاورد. اگر کسی عاشق نباشد جشنواره بیچاره اش می کند.

این فعال سینمایی تأکید کرد: الآن خوشحالم که با کاهش نسبی کرونا و میزان بالای واکسیناسیون در کشور باز هم جشنواره های سینمایی و مراسم های متعدد برگزار می شوند و من می توانم در این رویدادها حضور داشته باشم و خدمت رسانی کنم.

وی در پاسخ به این سوأل که اگر پیشنهاد بازی در یک پروژه خوب و با نقشی خوب را داشته باشید و همزمان جشنواره ای نه چندان مهم هم در حال برگزاری باشد کدام را انتخاب می کنید اظهار داشت: قطعا حضور در جشنواره را انتخاب می کنم و این اتفاق برایم افتاده و با اینکه برای بازی در یک سریال تلویزیونی و در نقشی جدی و بلند پیشنهاد داشتم اما به دلیل همزمانی آن پروژه با یک جشنواره از حضور در آن سریال صرف نظر کردم.

نظرات

  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۳
    0 0
    این شد یه چیزی همش الهی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.