یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

در قالب برنامه «یک روایت، یک سرود»؛

«رادیو صبا» به سراغ مرور خاطرات ترانه‌های انقلابی می‌رود

رادیو

سینماپرس: رادیو صبا در ایام دهه فجر برنامه «یک روایت، یک سرود» را با محور خاطرات ترانه‌های انقلابی پخش می کند.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره ویژه برنامه های دهه فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از مهمترین وقایع تاریخ ایران و جهان است، هر ساله در سالگرد این واقعه رسانه های تمام دنیا منعکس کننده بیعت مردم و این انقلاب شکوهمند می شوند.

وی اضافه کرد: رسانه ملی در بین همه رسانه‌ها نقش اصلی را دارد و رادیو به عنوان رسانه‌ای قابل اعتماد، اثرگذار و در دسترس، وظیفه و رسالتی عظیم‌تر بر دوش خود دارد که در همین راستا هر شبکه متناسب با ماموریت ذاتی خود اقدام خواهد کرد، با توجه به اینکه ماموریت رادیو صبا تولید برنامه های طنز و سرگرمی است برنامه های ویژه این شبکه در حیطه سرگرمی و اطلاع رسانی است.

افتخاری تصریح کرد: ویژه برنامه های شبکه همزمان با از آغاز دهه فجر راهی آنتن می شود و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت، تلاش شده برنامه های این ایام در ساختار های متنوع نظیر مستند، نمایشی، مجله و گفتار محور تهیه شود، همچنین در محتوا نیز به موضوعات مختلفی پرداخته شده است.

افتخاری در ادامه به تشریح برنامه های ویژه شبکه پرداخت و برنامه ها را به شرح زیر معرفی کرد:

«به وقت بهمن»

روز ۱۲ بهمن رادیو صبا با برنامه زنده «به وقت بهمن» با محوریت خانواده به مرور خاطرات انقلاب اسلامی، بهمن ۵۷ و دهه فجر می پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی نسیم صباغان و با اجرای مهسا حق پناه از ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.

«دفتر انقلاب»

این برنامه ادبی با شعار تجلی انقلاب در آیینه ادبیات هر روز ساعت ۱۴ همراه مخاطبان می شود. در این برنامه امیرحسین مدرس با خوانش داستان ها و اشعار انقلابی برای شنوندگان خاطره سازی می‌کند، تهیه کنندگی این برنامه بر عهده مژگان فرزین است.

«گام به گام تا پیروزی»

این برنامه در ساختار گفتار محور به مدت ۳۰ دقیقه هر روز ساعت ۱۵ به مرور تاریخ انقلاب می‌پردازد و اتفاقات روز شمار بهمن ۵۷ را بررسی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی و گویندگی الهام حاجی نژاد راهی آنتن صبا می‌شود.

«یک روایت، یک سرود»

این برنامه به مدت ۳۰ دقیقه تولید شده است که مروری بر خاطرات ترانه های انقلابی دارد. تهیه کننده این برنامه سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی خواهد بود. این برنامه هر روز ساعت ۱۵:۳۰ پخش می شود.

«قصه پیروزی»

این برنامه با روایتگری امیرحسین مدرس به بازخوانی داستان های انقلاب ۵۷ می پردازد. این برنامه از ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی زینب برومند مجد از رادیو صبا پخش می شود.

پوشش خبری تئاتر و فیلم فجر

برنامه «هدهد صبا» به پوشش حواشی و رخدادهای ۲ جشنواره هنری تئاتر و سینما خواهد پرداخت، «هدهد صبا» با اطلاع رسانی تازه های فرهنگ و هنر هر روز از ساعت ۱۴ به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی سینا محمدحسن و با اجرای غزل نهانی همراه شنوندگان این شبکه می شود.

«جشن پیروزی»

ویژه برنامه جشن پیروزی، روز ۲۲ بهمن و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲صبح از رادیو صبا پخش خواهد شد. این ویژه برنامه در قالب جنگ شاد رادیویی «شهر فرنگ» با ایجاد لحظات شاد و به یاد ماندنی به صورت زنده از محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن راهی آنتن صبا می شود.

رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.