جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

با ویژه برنامه «برای ایران»؛

«من یک دهه هشتادی‌ام» به رادیو اقتصاد می‌آید

رادیو «مقاومت»

سینماپرس: رادیو اقتصاد ویژه برنامه «برای ایران» را به مناسبت روز ۱۳ آبان تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، نازنین کتابچی تهیه کننده ویژه برنامه «برای ایران» که همزمان با ۱۳ آبان در رادیو اقتصاد روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین محوری که ما در این برنامه مد نظر داریم بحث کاپیتولاسیون و واکاوی سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران است که در سال‌های اخیر با تحریم‌های اقتصادی، دارویی، علمی و غذایی سعی در ضعیف کردن کشور دارد.

وی ادامه داد: این برنامه از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده و اطلاع‌رسانی جامعی از حضور دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و نیز تمایلات آن‌ها به استقلال همه جانبه و مخالفت با استکبار جهانی خواهیم داشت.

کتابچی افزود: در آیتم برای آزادی مخاطبان را با مفهموم استقلال اقتصادی و استقلال سیاسی و آزادی واقعی آشنا خواهیم کرد و آیتم «دست‌های آلوده» نیز به مروری‌بر اقدامات و دشمنی‌های آمریکا در سال‌های گذشته می‌پردازد.

وی یکی از بخش‌های مورد توجه برنامه را آیتم «من یک دهه هشتادی‌ام» عنوان کرد و توضیح داد: آگاهی و بصیرت این نسل از جامعه با ویژگی‌های یک کشور استثمارشده بسیار حائز اهمیت است که ما سعی داریم در این آیتم به درستی این مورد را برای آن‌ها تبیین کنیم.

تهیه‌کننده برنامه از ارتباط این برنامه با گزارشگران سایر استان‌ها و انعکاس مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور خبر داد.

ویژه برنامه «برای ایران» به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی و گویندگی ناصر خیرخواه و معصومه سیدعلوی ۱۳ آبان امروز به صورت زنده از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.