دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

روی موج رادیو اقتصاد؛

بانوان شهید ایرانی به روایت «غریبانه»

شهادت حضرت زهرا (س)

سینماپرس: رادیو اقتصاد ۵ دی ماه وهمزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه غریبانه را در سوگ بانوی دو عالم پخش خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، پویان امینیان تهیه کننده ویژه برنامه سوگواره‌ای غریبانه در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، درباره جزئیات پخش این برنامه در رادیو اقتصاد به فارس گفت: رویکرد اصلی این برنامه پرداختن به ابعاد شخصیت والای دخت پیامبر از زوایای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است تا مخاطبان با روش و منش والای آن بزرگوار بیش از پیش آشنا شوند.

وی ادامه داد: در این برنامه حجت الاسلام سید عبدالمهدی هاشمی کاشانی از کارشناسان مذهبی در مورد خصوصیات بارز حضرت فاطمه (س) سخن خواهد گفت و با مرور توانمندی‌های مالی ایشان که از محل باغ فدک حاصل می‌شد، روحیه انفاق و کمک به مستمندان و ساده زیستی ایشان را بازگو خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه غریبانه افزود: معرفی یکی از شهدای شاخص زن ایرانی از دیگر آیتم‌های این برنامه است که افتخاراتی را برای کشور رقم زده بود.

وی از حضور محمد نعمتی از ذاکران اهل بیت در این برنامه خبر داد و گفت: ذکر مصیبت و روضه خوانی در سوگ بانوی دو عالم از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

غریبانه به تهیه کنندگی پویان امینان و گویندگی معصومه سادات سید علوی ۵ دی از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.