سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

دبیر جشنواره رسانه‌ای صبح خبر داد؛

جایزه ویژه جشنواره «صبح» برای مقاومت فلسطین

فلسطین

سینماپرس: دبیر جشنواره رسانه‌ای صبح گفت: جشنواره رسانه‌ای صبح افتخار دارد در حمایت از ایده‌های تولید برنامه‌های متنوع در حمایت از مردم فلسطین، جایزه ویژه خود را به این امر اختصاص دهد.

به گزارش سینماپرس، مسئولان برگزاری «جشنواره رسانه‌ای صبح» در معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما، تصمیم دارند جایزه ویژه جشنواره «صبح» را به بهترین طرح، ایده یا برنامه‌ای که در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و پاسداشت تلاش‌های مردم آن در مبارزه با اشغالگری باشد اهدا نمایند.

در همین راستا ابراهیم علی برزی دبیر «جشنواره رسانه‌ای صبح»، ضمن بیان این خبر افزود: فلسطین و مقاومت جوانان آن در برابر اشغالگری معیار و میزان درستی در شناخت پایبندی به اصول اسلامی و انسانی است و هرکس ادعای دفاع از کرامت انسانی و حمایت از ارزش‌های اسلامی دارد، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین می‌بایست ثابت قدم بوده و از هر اقدامی در این راه دریغ نورزد. جشنواره رسانه‌ای صبح نیز افتخار دارد در حمایت از ایده‌های تولید برنامه‌های متنوع در حمایت از مردم فلسطین، جایزه ویژه خود را به این امر اختصاص دهد.

ابراهیم علی برزی افزود: هر جشنواره‌ای برای خود اهدافی دارد که از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای صبح می‌توان به شناساندن گروهی از برنامه سازان در معاونت برون مرزی صداوسیما و شبکه‌های آن اشاره کرد که شامل بیش از ۱۵ شبکه تلویزیونی و ۳۰ شبکه رادیویی است که آثار فاخری در عرصه رسانه‌ای تولید می‌کنند و بسیاری از هنرمندان در داخل و خارج از سازمان از آن بی‌اطلاع هستند.

گفتنی است بخش ایده‌های نو جشنواره رسانه‌ای صبح، پذیرای آثار هنرمندان و برنامه سازان در ساختارهای نمایشی، مستند، انیمیشن و موشن گرافیک می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.